خبرگزاری کار ایران

نگاه اجمالی به هفته هفتم لیگ دسته اول

تغییرات احتمالی در انتظار نیمکت های ضعیف/ بازی های‌‌ مهم ولی بدون تماشاگر

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۴۱۴۹

دیدارهای هفته نهم لیگ دسته اول فردا برگزار خواهند شد.

به گزارش ایلنا، دیدارهای هفته هفتم لیگ دسته اول کشور روز پنجشنبه 14 مهر ماه با انجام 9 دیدار به پایان خواهد رسید.

امید وحدت _ استقلال ملاثانی

ضعیف ترین تیم تاریخ لیگ آزادگان در شش هفته ابتدایی، پس از کسب نتایج عجیب و غریب این بار میزبان رکورد دار لیگ یک قرار خواهد گرفت. استقلال ملاثانی تیم کم ادعای لیگ باید در مشهد به مصاف تیمی برود که روی کاغذ از پیش باخته است. اما اوج شگفتی می تواند جایی رقم بخورد که امید وحدت نوار نباختن های تیم اشکش را بشکند!

دیدار تیم های امید وحدت و استقلال ملاثانی روز پنج شنبه از ساعت ۱۶:۳۰ برگزار خواهد شد.

 

چادرملو اردکان _ شهرداری همدان

تیم پر زرق و برق یزدی که با خرید امتیاز نماینده فارس جواز حضور در رقابت های این فصل لیگ یک را کسب کرده، بر خلاف سر و صدا های زیاد نتوانسته انتظارات برا برآورده کند.در سوی مقابل اما شهرداری همدان که حواشی مختص به خودش را مثل همیشه دارد، این فصل با رویکردی جدید پا به مسابقات گذاشته و تیمی متفاوت از فصل گذشته نشان داده است. تقابل شاگردان سعید اخباری که ۶ و تیم احمد جمشیدیان که ۱۰ امتیازی هستند می تواند حساسیت های فراوانی برای سرمربیان دو تیم داشته باشد.

دیدار تیم های چادرملو اردکان‌ و شهرداری همدان روز پنج شنبه از ساعت ۱۶:۴۵ برگزار خواهد شد.

 

آرمان گهر _ فجر سپاسی

تاریخ ثابت کرده تقابل نمایندگان استان های کرمان و فارس همیشه جذاب و پر از حاشیه بوده است. این بار اما آرمان گهر سیرجان که شروع خوبی در ابتدای فصل داشته پس از کمی افت باید میزبان فجر سپاسی باشد. سمت مقابل تیم شیرازی بعد از سه تساوی، سه پیروزی پشت سر هم را جشن گرفته تا نامش را به عنوان یکی از تیم های مدعی برای صعود دوباره سر زبان ها بیندازد. قاسم شهبا که چند سالی است سکان هدایت آرمان گهر را در دست دارد، امسال به اتفاقات بزرگ تری مثل بودن در جمع مدعیان تا روز های آخر می اندیشد. مهدی رجب زاده نیز بعد از نا امیدی از هدایت تیم های لیگ برتری، بار دیگر به لیگ آزادگان برگشته و با فجر سودای صعود در سر دارد.

دیدار تیم های آرمان گهر و فجر سپاسی روز پنج شنبه از ساعت ۱۶:۴۵ برگزار خواهد شد.

 

خوشه طلایی ساوه _ دریا بابل

شاگردان بیاتی نیا در تیم خوشه طلایی که حسابی رو غلطک افتاده اند و با ارائه بازی های قابل قبول نتایج بسیار خوبی هم کسب می کنند، در هفته پیش روی مسابقات باید برابر سرمربی اسبق شان قرار بگیرند. وحید بیاتلو که در این فصل سکان هدایت دریا بابل را به دست گرفته بعد از شروعی نا امید کننده، دو هفته گذشته را با کسب چهار امتیاز پشت سر گذاشته تا با روحیه مضاعفی به مصاف خوشه طلایی که سابق بر این در چند مقطع تجربه نشستن روی نیمکتش را داشته، قرار بگیرد. خوشه ۱۱ امتیازی می تواند با برد در بازی این هفته و لغزش حریفان خود را به صدر جدول برساند. دریا هم باید برای غرق نشدن، تلاش بیشتری از خود نشان بدهد.

دیدار تیم های خوشه طلایی ساوه و دریا بابل روز پنج شنبه از ساعت ۱۷ برگزار خواهد شد.

 

چوکا تالش _ خیبر خرم آباد

آمدن حسن اشجاری خون تازه ای به پیکر چوکا تزریق کرده و تالشی بعد از روز های تاریک حال به آینده امیدواری بیشتری دارند. فراز کمالوند و تیمش هم هرچقدر در خرم آباد بردن را بلد نیستن، در پیروزی خارج از خانه تبحر دارند! دو تیم سبز پوش لیگ یک که بجز شباهت در رنگ پیراهن دیگر هیچ نقطه اشتراکی ندارند، در هفته پیش رو بایستی مقابل هم صف آرایی کنند.

دیدار تیم های چوکا تالش و خیبر خرم آباد روز پنج شنبه از ساعت ۱۷:۱۵ برگزار خواهد شد.

 

ون پارس اصفهان _ مس شهر بابک

بر خلاف انتظار اهالی فوتبال و خصوصا علاقه مندان به لیگ دسته اول، ون پارس که در اول فصل ظاهری کاملا موجه و جذاب داشت، حال با شرایط عجیب و غریبی مواجه شده. نداشتن سرمربی مشخص برای سومین هفته متوالی یکی از بی سابقه ترین اتفاقات در تاریخ فوتبال ایران است! مس شهر بابک نیز پس از بریز و‌ بپاش های فراوان، آن طور که انتظار می رفت نتوانست قدرتمند ظاهر شود تا شاید خیلی زود انتقادات به وحید رضایی آغاز شود.

دیدار تیم های ون‌ پارس اصفهان و مس شهر بابک روز پنج شنبه ساعت ۱۷:۱۵ برگزار خواهد شد.

 

شمس آذر قزوین _ شهرداری آستارا

گل سر سبد بازی های هفته هفتم لیگ یک قرار است در قزوین برگزار شود. جایی که شمس آذر پس از قبول دریافت محکم و باخت هفته گذشته در شیراز،  به استقبال تیم پر حاشیه شهرداری آستارا می رود. سعید دقیقی که تجربه کار مدیریتی در شمس آذر را در کارنامه دارد، بعد از شروعی قدرتمندانه ساز جدایی کوک کرد که البته با مخالفت مدیران همراه شد اما تبعات این تصمیم دامن قزوینی ها را گرفت و آن ها نتیجه بازی گذشته شان را واگذار کردند. پیروز قربانی هم که بدون دردسر مربیگری کردن را بلد نیست، در ادامه سپری کردن دوران محرومیت باید از روی سکو ها بازی این هفته تیمش را تماشا کند.

دیدار تیم های شمس آذر قزوین و شهرداری آستارا روز پنج شنبه ساعت ۱۷:۱۵ برگزار خواهد شد.

 

استقلال خوزستان _ سایپا

ورزشگاه نو منتظر اوج گرفتن دوباره آبی پوشان! استقلال خوزستان که چند سال پیش بالا تر از تیم های مدعی همچون استقلال پرسپولیس سپاهان فولاد و ... توانسته بود عنوان قهرمانی لیگ برتر را کسب کند، مجددا در هفته هفتم لیگ یک به ورزشگاه محبوبی که در آن بار ها جشن و پایکوبی برگزار کرده باز خواهد گشت. آماده شدن ورزشگاه غدیر اهواز برای استقلال خوزستان که یکی از مدعیان صف اول قهرمانیست، از نان شب هم واجب تر بود. حال پورموسوی می‌ تواند با خیال آسوده تری میزبان فکری و شاگردانش در تیم سایپا باشد.

دیدار تیم های استقلال خوزستان و سایپا روز پنج شنبه ساعت ۱۷:۳۰ برگزار خواهد شد.

 

خلیج فارس ماهشهر _ پارس جنوبی جم

در حالی که تمام استان ها و نقاط کشور تقریبا صاحب دربی منحصر به فرد خود هستند، حال با حضور تیم خلیج فارس ماهشهر دوباره شاهد دربی بندر نشینان خواهیم بود. ایمان رزاقی راد که سعی و تلاش می کند از پارس جم تیمی مدعی بسازد، باید به مصاف شاگردان قنواتی برود که تا اینجا کم مشکلات نداشته اند اما باج دادن به حریف های نام دار را اصلا بلد نیستند!

دیدار تیم های خلیج فارس ماهشهر و پارس جنوبی جم روز پنج شنبه ساعت ۱۷:۳۰ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز