خبرگزاری کار ایران

هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال؛

نبرد حساس صدرنشین مقابل حریف شکست ناپذیر/ پارس جم به دنبال جبران مافات برابر سایپا

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۷۵۶۰

به گزارش ایلنا، هفته چهارم رقابت‌های لیگ دسته اول فردا سه شنبه با انجام 9 دیدار همزمان پیگیری خواهد شد و نگاهی اجمالی به دیدارهای این هفته داریم:

 

استقلال ملاثانی _ شمس آذر قزوین

این بازی مشخص کننده عیار صدر نشین لیگ یک در مقابل تیمی است که خیلی وقت است شکست خوردن را فراموش کرده!

استقلال ملا‌ثانی که از نیمه های فصل گذشته دیگر طعم تلخ شکست را نچشیده، در سه هفته ابتدایی فصل جاری نیز نتایج خوبی کسب کرده تا با حمایت طرفداران ملاثانی، سه شنبه میزبان شمس آذر صدر جدولی باشد که سه هفته نخست را بدون رحم و با زدن ۱۱ گل آغاز کرده!

آزمون جدی شاگردان سعید دقیقی مقابل تیم ابراهیم اشکش سه شنبه در ورزشگاه تختی اهواز و از ساعت ۱۹:۳۰ برگزار خواهد شد.

 

پارس جنوبی جم _ سایپا

سایپا با محمود فکردی بعد از شروع مقتدرانه و کسب دو پیروزی، هفته گذشته مقابل خیبر در اکباتان شکست خورد. در سمت مقابل نیز تیم ایمان رزاقی راد در قزوین هیچ حرفی برای گفتن نداشت و با شکست سنگین ۵ بر صفر زمین را ترک کرد.

نتایج هفته‌های گذشته دو تیم و انتظاراتی که به مراتب بیش از این از پارس و سایپا می‌رود، بستر برگزاری دیداری جذاب و حساس ما بین این دو تیم را فراهم می‌کند. این مسابقه روز سه شنبه از ساعت ۱۹:۳۰ در شهر جم برگزار می‌شود.

 

شهرداری آستارا _ ون پارس اصفهان

آزمون سخت برای پیروز قربانی که در بازی‌های خانگی قبلی مقابل مس شهربابک متوقف و در برابر سایپا شکست خورده، اینبار مقابل ون پارس رقم می‌خورد.

نماینده آماده اصفهان که تحت هدایت جهانگیری روند رو به رشدی نیز داشته می‌تواند کار سختی را برای مدافع اسبق استقلال و تیمش رقم بزند و البته شاید پایان این مسابقه تکلیف خیلی از اتفاقات پیش رو برای تیم شهرداری آستارا را روشن کند. این دیدار روز شنبه در ورزشگاه وحدت آستارا از ساعت ۱۸:۴۵ برگزار می‌شود.

 

خیبر خرم آباد _ مس شهر بابک

تیم مدعی خیبر پس از پیروزی ارزشمند خارج از خانه مقابل سایپا تهران، حال در فکر شکست دادن مس شهر بابکی است که با خرید های پر شمار در بازار تابستانی و‌ حفظ کادر فنی دو فصل گذشته که عملکرد قابل قبولی نیز داشتند، در فصل جاری در تلاش برای رسیدن به رتبه های بالای جدول و شاید حتی نیم نگاهی نیز به صعود دارند.

مصاف شاگردان فراز کمالوند مقابل تیم وحید رضایی روز سه شنبه ساعت ۱۸:۴۵ از طریق شبکه افلاک بصورت مستقیم پخش خواهد شد.

 

شهرداری همدان _ امید وحدت خراسان

مردان دیار هگمتانه امیدوارند تا در میزبانی از تیم بحران زده امید وحدت بتوانند به پیروزی دست پیدا کنند. شاگردان احمد جمشیدیان که فصل را با یک تساوی، یک برد و یک شکست آغاز کرده اند، به دنبال استفاده از این فرصت برای بهتر کردن جایگاه جدولی تیمشان هستند.از طرفی محسن بنگر در انتظار باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی تیم امید وحدت و رسیدن بازیکنان جذب شده به این تیم است تا بتواند همانند فصل گذشته ، تبحر خود در امر سرمربیگری را به سایر همکارانش نشان دهد.

این مسابقه روز سه شنبه در ورزشگاه حاجی بابایی همدان از ساعت ۱۸:۴۵ آغاز خواهد شد

 

خوشه طلایی ساوه _ چوکا تالش

میزبانی شاگردان محسن بیاتی نیا از تیم تازه لیگ یکی شده چوکا در شهر قم ، با اعتراض طرفداران ساوجی همراه بوده اما نداشتن امکانات مناسب در شهر ساوه منجربه این شده است که خوشه طلایی حتی در بازی های خانگی هم میزبان نباشد!

وضعیت نه چندان جالب دو تیم در جدول خصوصا تیم پر طرفدار چوکا در هفته های ابتدایی لیگ امسال، منجر شده تا حساسیت های این مسابقه برای طرفداران تالشی و ساوجی بیش از حد معمول باشد.

این بازی روز سه شنبه از ساعت ۱۸:۴۵ برگزار میشود

 

فجر شهید سپاسی _ چادر ملو

تقابل مهدی رجب زاده بعنوان یک مربی با سابقه درخشان در دوران بازیگری مقابل تیم یکدست و قدرتمند چادرملو که با خرید امتیاز دیگر نماینده استان فارس یعنی قشقایی مجوز حضور در لیگ آزادگان را کسب کرده ، میتواند برای حاضرین در حافظیه جالب توجه باشد.نکته مهم اینجاست که سعید اخباری سرمربی جوان تیم اردکان سخت به دنبال کسب سه امتیاز از بازی با فجر شهید سپاسی و رسیدن به جایگاه دومی لیگ یک است.

این دیدار روز سه شنبه و ساعت ۱۸:۳۰ از طریق شبکه استانی فارس برای علاقه مندان پخش خواهد شد.

 

دریا بابل _ استقلال خوزستان

تیم دریا بابل سه شنبه درحالی میزبان حریف جنوبی خود میباشد که هنوز محل دقیق برگزاری این مسابقه مشخص نیست و احتمال دارد همانند دیدار هفته گذشته بابلی ها مقابل شمس آذر ، کمتر از ۲۴ ساعت به شروع بازی استادیوم محل برگزاری مشخص شود.

از سوی دیگر استقلال صنعتی خوزستان که هر سه مسابقه قبلی خود را با تساوی به پایان رسانده ، به دنبال اولین برد مقابل دریا بابل است که بدون امتیاز در رتبه ۱۷ جدول جای دارد.

این مسابقه روز سه شنبه ساعت ۱۸:۳۰ انجام میشود.

 

آرمان گهر _ خلیج فارس

تیم رده دومی آرمان گهر که از سه دیدار گذشته خود موفق شده ۷ امتیاز کسب کند، سه شنبه میزبان شگفتی ساز جام حذفی در فصل گذشته رقابت های لیگ ایران یعنی خلیج فارس ماهشهر است که با خرید امتیاز تیم شاهین بندر عامری، مجوز حضور در رقابت های لیگ دسته اول را کسب کرده است.

شاگردان قاسم شهبا با تکیه بر آمار گلزنی خوبی که دارند (۱۰ گل در ۳ مسابقه) امیدوارند تا در این مسابقه خانگی بتوانند سه امتیاز کامل را مقابل تیم قابل احترام موسی قنواتی کسب کنند تا با لغزش احتمالی شمس آذر در بازی بیرون از خانه برابر استقلال ملاثانی، بتوانند به تنهایی در صدر جدول لیگ دسته اول بایستند.

این مسابقه روز سه شنبه از ساعت ۱۸:۱۵ برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز