خبرگزاری کار ایران

گواردیولا: یک ماه پیش هالند فاجعه بود، حالا همه رکوردها را می‌شکند!

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۳۶۹۹

سرمربی تیم منچسترسیتی به نمایش خیره کننده مهاجم نروژی تیمش واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، ارلینگ هالند تاکنون 9 گل در 5 بازی به ثمر رسانده است. پپ گواردیولا از اظهار نظر نسبت به سایر رکوردهایی که مهاجم نروژی می تواند در این فصل بشکند، خودداری می‌کند.

ارلینگ هالند دومین هت تریک را در همان تعداد بازی به ثمر رساند که منچسترسیتی از سد ناتینگهام فارست گذشت و رکورد جدیدی برای بیشترین گل در پنج بازی ابتدایی یک فصل لیگ برتر ثبت کرد.

گواردیولا تمایلی به اظهار نظر در مورد احتمال شکستن رکوردهای بیشتر هالند نداشت و اعتراف کرد که نمی تواند آینده را بگوید.

وقتی در یک کنفرانس مطبوعاتی از او پرسیده شد که آیا این بازیکن نروژی قرار است رکوردهای بیشتری را بشکند یا خیر، گواردیولا پاسخ داد: من افرادی را تحسین می‌کنم که می توانند اتفاقات آینده را پیش بینی کنند، ولی من نمی توانم این کار را انجام دهم. یک ماه پیش او یک فاجعه بود، حالا همه چیز را می شکند. نمی‌توانم ببینم چه می‌شود، نمی‌دانم فردا چه می‌شود.

او ادامه داد: تصور کنید در دو سال چه اتفاقی می افتد. ما خوشحالیم که او اینگونه در تیم مستقر شده است.  نه تنها ارلینگ، بلکه کارکنان و کارکنان رختکن بسیار مهم هستند که چگونه به تطبیق بازیکنان جدید کمک می‌کنند و آن‌ها واقعاً خوب هستند. این مهمترین چیز است."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز