خبرگزاری کار ایران

سوپرجام انگلیس: اولین جنگ فصل پپ و کلوپ فرا رسید(ترکیب احتمالی)

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۰۵۷۱

مسابقه سوپرجام انگلیس امشب بین تیم‌های لیورپول و منچسترسیتی، قهرمانان فصل پیش جام حذفی و لیگ برتر انگلیس برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، استادیوم کینگ پاور لستر سیتی - زمینی که لیورپول در فصل 2021-2022 یکی از باخت‌های نادر خود را در آن متحمل شد - میزبان سوپرجام انگلیس خواهد بود؛ روباه‌ها آماده می‌شوند تا تاجی را که سال گذشته با غلبه بر منچسترسیتی در فینال به دست آوردند، واگذار کنند.

لیورپول در 10 مورد به طور کامل برنده جام خیریه(نام اصلی سوپرکاپ انگلیس) شده است - این افتخار را در پنج فصل دیگر به اشتراک گذاشته‌اند اما از سال 2006 قرمزها در کسب آن ناکام ماندند.

دو برد و دو شکست تا کنون برای قرمزها در پیش فصل پیش آمده است. آن‌ها در مسابقه قبلی با نتیجه یک بر صفر برابر سالزبورگ شکست خوردند و فرداشب هم میزبان تیم استراسبورگ خواهند بود.

طوفان بازی منچسترسیتی و بایرن مونیخ را با مشکل مواجه کرد اما آن‌ها در نهایت با نتیجه یک بر صفر قهرمان آلمان را شکست دادند. پس از گلزنی دقیقه 13 ارلینگ هالند به دلیل شرایط بد جوی مسابقه متوقف شد و سپس از سر گرفته شد.

قبل از خروج بازیکنان از زمین، زمانی بود که گواردیولا و هواداران سیتی شاهد باشند که ارلینگ برات هالند اولین گل خود را با لباس آبی آسمانی به ثمر رساند تا قهرمان لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر پیروز شود.

دوره پیش فصل منچسترسیتی اکنون از نظر فنی به پایان رسیده است اما گواردیولا در پایان ماه آگوست برای یک بازی دوستانه ALS با بارسلونا شرکت می‌کند و سیتیزن‌ها انگیزه بیشتری برای حضور در مسابقات سالانه دارند.

در واقع، فصل پیش لسترسیتی سال گذشته مانع از دستیابی منچسترسیتی به سوپرجام انگلیس شد، که نشان دهنده هفتمین پیروزی قطعی آبی‌های آسمانی در یک دوره بود اما آن‌ها اکنون بیش از تعداد بردهای خود در مسابقات سوپرجام انگلیس شکست خورده‌اند.

این دیدار از ساعت 20:30 امشب به وقت تهران برگزار می‌شود.

ترکیب احتمالی لیورپول:

آدریان، الکساندر-آرنولد، ماتیپ، فن دایک، رابرتسون، هندرسون، فابینیو، تیاگو، صلاح، فیرمینو، دیاز

ترکیب احتمالی منچسترسیتی:

ادرسون، واکر، دیاس، استونز، کانسلو، سیلوا، رودری، دی بروین، محرز، هالند، گریلیش

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز