خبرگزاری کار ایران

شکست استرا تضمین صدرنشینی فولاد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۱۴۸۱

شاگردان نکونام درهفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف الغرافه قطر بروند.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال فولاد خوزستان از ساعت 00:45 بامداد روز شنبه به مصاف الغرافه قطر می رود. شاگردان نکونام تا پایان هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا با 8 امتیاز صدرنشین گروه C  رقابت‌ها هستند. از آنجا که فاصله فولاد و شباب الاهلی امارات(تیم دوم گروه) تنها دو امتیاز است، نماینده ایران با پیروزی در این دیدار با خیال راحت صدرنشینی‌اش را تثبیت می‌کند.

فولاد در چهار هفته اول مرحله گروهی تنها یک گل دریافت کرده است. تا نشان دهد نقشه‌های دفاعی نکونام به خوبی پیش می رود. 

در این بازی وحید حیدریه به علت  دو اخطاره بودن قادر به همراهی تمیش نیست. پیش از این حمید بوحمدان هم دچار مصدومیت شده بود، که احتمال تا ساعاتی دیگر سرنوشتش برای حضور در میدان اعلام می‌شود.

از سوی دیگر الغرافه هم تیم دست و پا بسته ای نیست. استراماچونی سرمربی ایتالیایی این تیم با فوتبال ایران آشناست و قصد دارد نتایج بازی‌های گذشته را جبران کند. سعید عزت اللهی بازیکن ایرانی زردپوشان قطری هم جز بازیکنان اصلی تیمش به شمار می‌رود. در حال حاضر الغرافه با 5 امتیاز در رده سوم گروه C لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد. آنها برای پیروزی در این دیدار انگیزه‌های زیادی دارند.

بازی رفت دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید؛ اما فولاد موقعیت‌های خوبی را در این مسابقه از دست داد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز