خبرگزاری کار ایران

هالند در منچسترسیتی: گواردیولا جلوتر از رئال و بارسلونا

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۸۲۵۱

بروسیا دورتموند برای انتقال تابستانی آماده است و قهرمان لیگ برتر در رقابت برای امضای بازیکن نروژی از سایر تیم‌ها جلوتر است.

به گزارش ایلنا، ارلینگ هالند در حال حاضر نمی‌تواند بدون اینکه نشانه ای از اینکه او به کدام باشگاه خواهد پیوست، رفتاری انجام دهد.

سفر پزشکی به مونیخ باعث شد تا گزارش هایی مبنی بر ملاقات با ژاوی، سرمربی بارسلونا منتشر شود، در حالی که لایک کردن پست اینستاگرامی در مورد سانتیاگو برنابئو باعث شد تا صحبت‌هایی در مورد انتقال به رئال مادرید مطرح شود.

حتی خوردن کارامل خانگی در حین تماشای بازی منچسترسیتی گمانه زنی ها مبنی بر انتقال تابستانی به ورزشگاه اتحاد را افزایش داد. مطمئناً آسان نیست که یکی از خطرناکترین مهاجمان بازار باشید زیرا هر حرکت کوچکی به شدت مورد بررسی قرار می گیرد.

 البته علاقه قابل درک است. این فقط به این دلیل نیست که هالند یکی از پرکارترین بازیکنان روی کره زمین است. او همچنین با مبلغی معادل 75 میلیون یورو (62 میلیون پوند / 81 میلیون دلار) در دسترس خواهد بود و بند آزادسازی قرارداد او با بوروسیاد دورتموند در تابستان امسال به اجرا در خواهد آمد - حتی اگر هزینه ایجنت‌ها و پاداش امضای قرارداد، هزینه نهایی خرید هالند را بسیار بیشتر خواهد کرد.

تقریباً همه باشگاه‌های بزرگ اروپایی به رقابت برای جذب این بازیکن 21 ساله پیوسته‌اند اما سیتی به عنوان پیشتاز ظاهر می‌شود.

مادریدی ها همچنان در تلاش شکار هستند، اما آنها همچنین به دنبال کیلیان امباپه، فوق ستاره پاری سن ژرمن هستند، در حالی که وضعیت مالی شکننده بارسلونا به این معنی است که انتقال به نیوکمپ بعید است، حتی اگر ژاوی، سرمربی بلوگرانا هنوز آن را رد نکرده باشد.

پس فرصت برای سیتی به وجود آمده است و آن‌ها سخت تلاش می‌کنند تا انتقال هالند را انجام دهند و پپ گواردیولا مشتاق است مهاجمی با غریزه بی‌رحمی را به تیم خود اضافه کند.

اعتقاد بر این است که مدیران اجرایی اخیراً با نمایندگان بازیکن نروژی ملاقات کرده اند، اگرچه باشگاه محتاط است و شایعات نقل و انتقالات پرمخاطب هم در مقابل همیشه پیچیده است.

به عنوان مثال، یک سال پیش، آنها مطمئن بودند که می توانند قرارداد هری کین را تکمیل کنند تا تاتنهام از فروش او خودداری کند، حتی اگر این ملی پوش انگلیسی می خواست به منچستر برود.

البته، این بار، بند خرید به این معنی است که باشگاه فروشنده منعی ندارد. تنها چالش این است که هالند را متقاعد کنند که اتحاد مقصد مناسب‌تری برای اوست. اگرچه پول در انتقال به وضوح مرتبط است، اولویت شخصی و کلیدی است، به همین دلیل است که فرصت کار زیر نظر مربی متحول کننده ای مانند گواردیولا یک نقطه بسیار مهم است.

سرمربی سیتی سابقه اثبات شده ای در بهبود بازیکنان فوق العاده دارد، در حالی که چشم انداز کسب مدال های زیاد باید برای هالند جذاب باشد، کسی که تنها یک جام حذفی با دورتموند برد، که در مرحله گروهی از لیگ قهرمانان این فصل نیز حذف شد.

با وجود سخنان تند رد و بدل شده در انظار عمومی بین این زوج در گذشته، به خصوص در مورد دوران زلاتان ابراهیموویچ در نیوکمپ، تصور نمی‌شود که رابطه ناخوشایند گواردیولا با ایجنت هالند، مینو رایولا، موضوع مهمی باشد.

در همین حال، الفی، پدر هالند، سه فصل را در سیتی در دوران بازی خود گذراند و او و ارلینگ متولد یورکشایر اغلب در تمام دوران کودکی خود در مسابقات شرکت می کردند. با توجه به اینکه انتظار می رود مطالبات حقوقی هالند مشابه برخی از پردرآمدترین بازیکنان سیتی باشد، به نظر می رسد همه چیز برای انجام یک حرکت جدی آماده است.

امضای قرارداد با هالند یک کودتای بزرگ خواهد بود و علیرغم اینکه سیتی بدون مهاجم بسیار موفق بود، باشگاه به دنبال یک شکارچی طبیعی برای هدایت حمله خود است. قهرمانی فصل گذشته لیگ برتر و راهیابی به فینال لیگ قهرمانان تا حد زیادی بدون سرخیو آگوئرو به دست آمد که با مصدومیت و بیماری مواجه بود و خروج بازیکن آرژانتینی به سختی بر آنها تأثیر گذاشت.

با این حال، هدف گواردیولا این نبود که یک فصل دیگر را پشت سر بگذارد بدون اینکه بتواند به طور منظم از یک مهاجم مرکزی به تیمش دعوت کند. حتی پس از شکست پروژه انتقال کین، قبل از بازگشت کریستیانو رونالدو به منچستریونایتد، علاقه‌ای به او وجود داشت اما هیچ نتیجه‌ای حاصل نشد.

در نهایت، سیتی به خاطر آن تصمیم گرفت که یک مهاجم ضعیف را خریداری نکند اما گواردیولا مجبور شد راه‌حل‌هایی بیابد. باشگاه قطعا به یک مهاجم نیاز دارد. گواردیولا پیش از دربی هفته گذشته منچستر گفت: «من با [مردم] موافق نیستم که می‌گویند ما بدون مهاجم فوق‌العاده خوب بازی می‌کنیم فقط به این دلیل که برنده می‌شویم. وقتی ما برنده نمی شویم، می گویید ما به یک مهاجم نیاز داریم، که یعنی من ساده لوح هستم.

چگونه این بچه ها بدون مهاجم بازی می کنند؟ باشگاه تلاش خواهد کرد، هنوز این اتفاق نیفتاده اما در نهایت، ما خودمان را تطبیق می دهیم و هرگز شکایت نمی کنیم. با یک مهاجم، ما به شیوه ای متفاوت بازی می کنیم، اما اگر شما آن را ندارید، باید با کیفیتی که ما داریم سازگار شوید. اگر شما یکی را ندارید، باید به روشی کاملاً متفاوت با یونایتد، ساوتهمپتون، لیورپول بازی کنید، زیرا آنها با فلسفه دیگری بازی می کنند. در انگلیس، ما در این زمینه کمی استثنا هستیم."

منچسترسیتی قبلاً با جذب یولیان آلوارز، ملی پوش آرژانتینی از ریورپلاته در ژانویه، برای اطمینان از عدم تکرار این وضعیت حرکت کرده و او در تابستان به تیم ملحق خواهد شد، اگرچه هنوز می تواند به صورت قرضی به میدان برود. با این حال، پس از 80 گل در 79 بازی برای دورتموند، هالند همچنان هدف اصلی است و امید است که به زودی تصمیم گیری شود و منابع به GOAL گفته اند که انتقال بعدی او در چند هفته آینده قطعی خواهد شد. پس از آن که حماسه تابستانی مربوط به کین در نهایت با ناامیدی به پایان رسید، یک توافق اولیه برای هالند تضاد دلپذیری خواهد بود.

مهمتر از همه، این تیم شیک سیتی با هالند در خط حمله، نیرویی حتی ترسناک‌تر از آنچه که در حال حاضر هستند، خواهد بود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز