خبرگزاری کار ایران

«نفر» سرپرست تیم ملی والیبال جوانان ایران شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۲۵۷۹

رئیس فدراسیون والیبال در حکمی «امیرمهدی نفر» را به عنوان سرپرست تیم ملی والیبال جوانان ایران منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، دکتر محمدرضا داورزنی در حکمی امیرمهدی نفر را به عنوان سرپرست تیم ملی والیبال جوانان ایران ( زیر 21 سال) منصوب کرد.

نفر از سال 1389 به عنوان سرپرست و مدیر تیم والیبال پیکان تهران در لیگ برتر حضور یافت و در مدت 12 سال همکاری، چندین عنوان قهرمانی ایران و آسیا و سومی باشگاه‌های جهان را با پیکانی‌ها به دست آورد.

وی از سال 2014 نیز سرپرست تیم ملی امید ایران بود و با این تیم دو عنوان نایب قهرمانی آسیا و طی این سال ها در چندین دوره مسابقات مختلف به عنوان سرپرست تیم های ملی جوانان و امید ایران حضور داشت.

متن حکم رئیس فدراسیون والیبال برای امیرمهدی نفر به شرح زیر است:

جناب آقای امیرمهدی نفر

با سلام،

احتراماً؛ با عنایت به حسن سوابق و توانمندی ارزشمند جنابعالی در حوزه مدیریت تیم‌های ملی و باشگاهی در سطوح مختلف بین‌المللی به موجب این حکم به عنوان سرپرست تیم ملی والیبال جوانان ایران منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و عنایات حضرت ولیعصر(عج) در پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حرکت به سوی تحقق آرمان‌های والیبال کشور موفق و پیروز باشید.

 

محمدرضا داورزنی

رئیس فدراسیون والیبال

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز