خبرگزاری کار ایران

فکری: باید تا آخرین لحظه بجنگیم / امیدوارم با رفاقت تیم را حفظ کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۹۸۱۸

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان درمورد دیدار برابر فولاد خوزستان صحبت کرد.

محمود فکری در نشست خبری پیش از دیدار مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: بعد از بازی با شهرخودرو یک صحبتی با بچه ها داشتیم مبنی بر اینکه استرس و نگرانی در وجود آنها بابت حضور تیم در پایین جدول بوده و یک مقدار اعتماد به نفس‌شان را از دست داده‌اند. صحبت کردیم و قرار شد که نگرانی و ترس در وجود آنها نباشد و هر اتفاقی هم افتاد طبیعت فوتبال است. از قبل نگرانی و استرس باعث شکست تیم می شود. امیدواریم از این بازی به بعد بچه ها با تمام وجود بازی کنند و این کارایی که دارند را در زمین ارائه کنند تا آخرین لحظه بجنگند. قرار نیست ما به بالا و صدر جدول برسیم.

او اضافه کرد: قرار است ما چند تیم که رقیب مان هستند را در کورس برای نیفتادن بگیریم و امیدوارم این اتفاق بیفتد و امتیازاتی که لازم داریم را کسب کنیم. امیدواریم خودمان را بالاتر بکشیم تا به نقطه امن برسیم. بازی فردا مسابقه سختی است و تیم فولاد یک مجموعه بسیار خوب دارد و امیدواریم که ما با تمام وجود بازی کنیم و دست پر به مسجد سلیمان برگردیم.

سرمربی نفت مسجد سلیمان درباره اینکه مشکل ثبت قرارداد بازیکنان جدید تیمش برطرف شده یا خیر، گفت: بله، به ما خبر دادند که مشکل بچه ها حل شده و کارت بازی بچه ها صادر شده و آمدن این بچه ها می تواند به ما کمک کند و دست ما پرتر می شود. در بازی های قبلی خیلی نگرانی داشتیم به خصوص بازی مقابل شهرخودرو که یکی رقیبان ما در جدول بود و اگر از آنها امتیاز می‌گرفتیم هم فاصله مان را حفظ می کردیم ولی در آن بازی بازیکنان جدید را نداشتیم. خداراشکر که نفرات جدید رسیدند و خداراشکر با توجه به اینکه دست مان پر شده برای ارنج اصلی و تغییر نفر دست مان پر است و امیدواریم که بازی بهتری را با حضور نفرات جدید ارائه کنیم.

محمود فکری درباره اینکه طی دو مقطع با شرایط سخت هدایت نفت را برعهده گرفته، گفت: در آخرین بازی که ما فصل گذشته داشتیم با آلومینیوم اراک گفتم هر زمانی این تیم به من نیاز داشته باشد چون خودم را از این تیم می دانم و یک وابستگی دارم و علاقه ای بین من و مردم نفت وجود دارد، دوست دارم به تیم کمک کنم و با توجه به شرایط امسال که بدتر از سال گذشته است یک کار ریسکی به خاطر دلم انجام دادم که فکر می کنم به این تیم کمک کنم و امیدوارم با کمک یکدیگر رفاقت کنیم تا این تیم بماند. کار سختی است و سخت تر از سال گذشته است ولی امیدواریم با کمک هم این کار سخت را انجام بدهیم و تیم را در نهایت در لیگ برتر حفظ کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز