خبرگزاری کار ایران

آخرین اخبار روز پایانی نقل و انتقالات فوتبال اروپا

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۰۰۷۲

زمان برای باشگاه‌ها جهت انجام معاملات در پنجره نقل و انتقالات ژانویه به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، در اینجا همه اطلاعاتی که باید در مورد Deadline Day و نحوه دنبال کردن اخبار را بدانید، می‌خوانید:

آخرین روز از پنجره نقل و انتقالات زمستانی فرا رسید و بر همین اساس باشگاه‌ها آخرین تلاش خود را برای خرید برخی از بازیکنان برای تقویت تیم خود انجام دادند.

نقل و انتقالات ژانویه 2022 برای باشگاه‌های لیگ برتر، EFL و لیگ برتر اسکاتلند در روز دوشنبه 31 ژانویه بسته شد.

آخرین اخبار، شایعات و گمانه‌زنی‌های روز پایانی نقل و انتقالات را در زیر دنبال می‌کنید:

رسمی: دله آلی با امضای قراردادی دائمی و ۲.۵ ساله از تاتنهام به اورتون پیوست.


تست‌های پزشکی اوبامیانگ با موفقیت انجام شده است و او در یکقدمی معرفی به عنوان خرید جدید قرار دارد.


رسمی: برایان گیل با قراردادی قرضی تا پایان فصل به والنسیا پیوست.


دیوید اورنستین: منچستر یونایتد به جسی لینگارد اجازه خروج قرضی از این تیم در ساعات باقی مانده از ددلاین را نداد و بدین ترتیب لینگارد در اولدترافورد ماندنی شد. قرارداد این بازیکن در تابستان امسال به پایان خواهد رسید.


رسمی: مت تارگت مدافع چپ استون ویلا با قراردادی قرضی تا پایان فصل به نیوکاسل پیوست.


رسمی: دنیز اونداف مهاجم سن ژیلواس با قراردادی چهار ساله به برایتون پیوست. اونداف تا پایان فصل جاری به صورت قرضی در تیم بلژیکی خواهد ماند.


دیوید اورنستین: آرسنال و بارسلونا بر سر انتقال پیر امریک اوبامیانگ به توافق شفاهی دست یافتند (قرضی تا پایان فصل + گزینه تمدید برای یک سال دیگر). تست های پزشکی امشب انجام می‌شود.


رسمی: دونی فن‌دبیک هافبک منچستریونایتد با قرارداد قرضی تا پایان فصل و بدون بند خرید دائمی به اورتون پیوست.


دنیس زکریا هافبک دفاعی ۲۵ ساله و سوئیسی مونشن‌گلادباخ با قراردادی ۴.۵ ساله به ارزش ۸ میلیون یورو (با افزونه‌ها) به یوونتوس پیوست. 


کریگ هوپ از دیلی میل: نیوکاسل برای جذب جسی لینگارد پیشنهاد جدیدی به منچستر یونایتد ارائه کرده که به این شکل است: ۳ میلیون پوند برای انتقال قرضی + ۴ میلیون پوند بند پاداش در صورت عدم سقوط نیوکاسل و ماندن این تیم در لیگ برتر.


رسمی: اللهیار صیادمنش ملی پوش ایرانی فنرباغچه با قراردادی قرضی تا پایان فصل به هال سیتی پیوست.


رسمی: رودریگو بنتانکور هافبک 24 ساله و اروگوئه‌ای یوونتوس با قراردادی 4.5 ساله به ارزش 19 میلیون یورو (+ 6 میلیون یورو در متغیرات) به تاتنهام پیوست.


رسمی: دژان کولوسفسکی در انتقالی 10 میلیون یورویی با قراردادی 1.5 ساله قرضی و بند خرید دائمی 35 میلیون یورویی از یوونتوس به تاتنهام پیوست.


رسمی: تانگوی اندومبله هافبک تاتنهام با قراردادی قرضی تا پایان فصل به لیون پیوست. در این قرارداد، حق خرید اختیاری 65 میلیون یورویی نیز وجود دارد.


دیوید اورنستین: مذاکرات بارسلونا و آرسنال بر سر انتقال قرضی پیر امریک اوبامیانگ، به خاطر دستمزد با شکست مواجه شد و این بازیکن به لندن بازخواهد گشت. گفته می‌شود دلیل حضور اوبامیانگ در بارسلون، یک سفر خانوادگی بوده است. تا زمانی که بارسلونا پول قابل توجهی پیدا نکند، انتقال اوبامیانگ انجام نخواهد شد.


فابریزیو رومانو: انتقال دله علی به اورتون تمام شده و او بعد از تست های پزشکی به صورت دائمی به این تیم خواهد رفت.


فابریزیو رومانو: دونی فن‌دبیک تست های پزشکی را با موفقیت به پایان رساند و اکنون می‌خواهد قرارداد خود را به عنوان بازیکن جدید اورتون امضا کند. بیانیه رسمی اورتون به زودی منتشر می‌شود. قرارداد با منچستریونایتد شامل پرداخت هزینه قرض و حقوق کامل از سوی اورتون است، اما هیچ گزینه خریدی وجود ندارد.


رسمی: خولین آلوارز با قراردادی پنج و نیم ساله به منچستر سیتی پیوست. این مهاجم آرژانتینی و ملی پوش تا پایان فصل جاری به صورت قرضی در ریورپلاته باقی خواهد ماند.


رسمی: باشگاه فوتبال اورتون انتصاب فرانک لمپارد را به عنوان سرمربی جدید باشگاه تایید کرد. هافبک سابق تیم ملی فوتبال انگلیس با قراردادی دو و نیم ساله - تا ژوئن 2024 - موافقت کرده و هدایت تیم اول را برای بازی دور چهارم جام حذفی مقابل برنتفورد در روز شنبه 5 فوریه در گودیسون پارک برعهده خواهد گرفت.


به گزارش تایمز، ناتانیل فیلیپس، مدافع لیورپول به بورنموث خواهد پیوست. این بازیکن 24 ساله که به وستهم نیز لینک شده است، تا پایان فصل به صورت قرضی راهی ورزشگاه ویتالیتی می‌شود. 


با تایید GOAL آرون رمزی، هافبک یوونتوس بر سر انتقال قرضی به رنجرز توافق کرده است. رمزی سه سال آخر دوران حرفه ای خود را در تورین گذرانده که پس از جدایی از آرسنال در تابستان 2019، به صورت رایگان به یووه پیوست.


به گزارش توتومرکاتووب، تاتنهام شاهد رد شدن پیشنهاد برای فرانک کسیه، هافبک میلان بوده است. اسپرز 3 میلیون یورو از بازگشت قرضی تانگوی اندومبله به لیون را به عنوان پیشنهاد خود برای کسیه که وارد 6 ماه آخر قراردادش شده است، قرار دادند. میلان برای جدایی کسیه چراغ سبز نشان نداده و تاتنهام باید تا تابستان صبر کند تا دوباره علاقه او را جلب کند.


به گزارش تلگراف، اورتون به دنبال انتقال قرضی برای لوکا یوویچ، مهاجم رئال مادرید است. یوویچ از زمان جدایی از اینتراخت فرانکفورت با 60 میلیون یورو (50 میلیون پوند/67 میلیون دلار) در سال 2019، در 47 بازی برای رئال مادرید تنها سه گل به ثمر رسانده است.


آلوارو موراتا تصمیم گرفت تا پایان فصل در یوونتوس بماند. نه آرسنال، نه تاتنهام، نه بارسا! آلگری می خواهد او بماند و در کنار دوشان ولاهوویچ بازی کند. آلوارو می ماند.


روزنامه بیلد آلمان گزارش داد که کیلیان امباپه و رئال‌مادرید به توافق رسیدند تا این بازیکن از فصل آینده در ترکیب کهکشانی‌ها بازی کند. امباپه به‌صورت رایگان راهی رئال‌مادرید خواهد شد و قرار است 50 میلیون یورو سالیانه دستمزد بگیرد.


فابریزیو رومانو: اوبامیانگ با بارسلونا برای انتقال قرضی به توافق کامل رسیده اما این انتقال فقط به خروجی های بارسلونا بستگی دارد. آرسنال این انتقال را تایید کرده اما باید دید که حربه بارسلونا برای اوبا چیست زیرا رفتن پنیا هم کافی نیست.


رسمی: ووت ویخورست از وولسبورگ با قراردادی سه ساله و نیم به ارزش 12 میلیون پوند به برنلی پیوست‌.


اگر آرسنال بتواند پیر امریک اوبامیانگ را که بارسلونا همچنان به جذب او مشتاق است، به فروش برساند، به دنبال جذب رائول دی توماس به عنوان جانشین او خواهد بود. به گفته AS، وقتی توپچی‌ها تلاش خود را برای جذب یک مهاجم دیگر افزایش دهند، مهاجم اسپانیول با پیشنهاد قابل توجهی مواجه می‌شود.


در حالی که گفته می شود ولورهمپتون به دنبال جذب آرون رمزی است، توتواسپورت گزارش می دهد که این ملی پوش ولزی "یک قدم" تا پیوستن قرضی به گلاسکورنجرز فاصله دارد. اگر هافبک یوونتوس به چنین انتقالی چراغ سبز نشان دهد، در آن صورت به قهرمان اسکاتلند متصل خواهد شد.


گفته می شود پاری سن ژرمن برای جذب عثمان دمبله به توافق رسیده اما AS گزارش می دهد که بارسلونا در تلاش است تا این قرارداد به صورت جزئی مبادله شود. در حالی که مهاجم ملی پوش فرانسوی ظاهراً به پارک دو پرنس می رود، کسانی که در نیوکمپ هستند مشتاق دیدن آنخل دی ماریا، ستاره سابق رئال مادرید هستند که در جهت مخالف حرکت می‌کند.


اسکای اسپورت گزارش می دهد که دونی فن دبیک در لیورپول به سر می برد تا تست پزشکی خود را در اورتون انجام دهد. هافبک ملی پوش هلندی بعد از اینکه برای بازی منظم با شیاطین سرخ با انتظار زیادی دست و پنجه نرم کرد، قرار است به صورت قرضی از منچستریونایتد به تافی‌‌ها بپیوندد.


فابریزیو رومانو: بالاخره قرارداد برایان گیل بین تاتنهام و والنسیا امضا شد. معامله بصورت قرضی مستقیم تا ژوئن است. هیچ گزینه‌‌ای برای تمدید قرارداد قرضی نیست، بند خرید در این معامله گنجانده نشده است.


طبق گزارش میرور، آرسنال آخرین تلاش خود را برای جذب آلوارو موراتا، مهاجم ملی پوش اسپانیایی انجام داده است.


دژان کولوسفسکی تست های پزشکی خود را برای پیوستن به تاتنهام پشت سر گذاشت.


به گزارش سان، برنلی به رقابت برای جذب دیووک اوریگی، مهاجم لیورپول پیوست. آتالانتا و فیورنتینا نیز به این بازیکن 26 ساله علاقه مند هستند؛ او وارد 6 ماه پایانی قراردادش شده است.


لوک ادواردز، تلگراف: پس از اینکه مشخص شد ادی انکتیا تا پایان فصل در آرسنال می‌ماند، نیوکاسل اکنون در آستانه جذب هوگو اکیتیکه مهاجم آینده دار تیم رمس فرانسه است. رقم نهایی این انتقال 33 میلیون پوند برآورد شده است!


به گزارش کالچومرکاتو، ولورهمپتون به دنبال یک روز مهلت برای انتقال آرون رمزی، هافبک یوونتوس است. خورخه مندز در پشت صحنه کار می‌‌کند تا هافبک 31 ساله را به ولورهمپتون منتقل کند زیرا یووه مشتاق است قبل از اینکه در تابستان بازیکن آزاد شود، از فروش او پول دریافت کند. رمزی در این ماه پیشنهاد کریستال پالاس و برنلی را رد کرده اما وولوز امیدوار است هافبک سابق آرسنال را متقاعد کند تا در آخرین لحظه به لیگ برتر بازگردد.


فابریزیو رومانو: آرسنال هیچ قصدی برای یافتن راه حلی برای خروج ادی نکتیا در روز پایانی ندارد؛ پیشنهاد‌ات نیوکاسل نیز دیروز رد شده است. انتظار می رود که او تا پایان فصل بماند و سپس می تواند به عنوان بازیکن آزاد جدا شود.


فابریزیو رومانو: مذاکرات بین لیورپول و فولام برای فابیو کاروالیو اکنون وارد مراحل نهایی می‌شود. پیشنهاد 7 میلیون یورویی تایید شده اما ساختار معامله مورد بحث قرار می‌گیرد. فولام می‌خواهد کاروالیو تا پایان فصل به صورت قرضی بماند.


کریستین اریکسن با قراردادی آزاد و 6 ماهه به برنتفورد پیوست.

آخرین اخبار روز پایانی نقل و انتقالات فوتبال اروپا


به گزارش سان، کریستین اریکسن قرار است پس از انجام معاینات پزشکی لازم با قراردادی کوتاه مدت تا پایان فصل به برنتفورد بپیوندد. هافبک سابق تاتنهام هفت ماه پس از ایست قلبی در بازی برای دانمارک در یورو 2020، تحت معاینات پزشکی دقیق قرار گرفت تا به او اجازه بازگشت به لیگ برتر داده شود.


اسکای: فابیو کاروالیو یکی دیگر از بازیکنان موردعلاقه است و لیورپول ممکن است فولام را با پیشنهادی برای این نوجوان وسوسه کند که در پایان این فصل بازیکن آزاد خواهد بود.


فابریتزیو رومانو: بارسلونا و پاری سن ژرمن امروز بر سر قرارداد احتمالی دمبله با یکدیگر در تماس بوده اند اما هیچ راه حلی پیدا نشده است. باشگاه‌ها در ساعات آینده دوباره تلاش خواهند کرد، اما معامله دمبله در روز ضرب‌الاجل هنوز پیچیده به نظر می‌رسد. منچستریونایتد علاقه‌ای به او ندارد.


فابریتزیو رومانو: پس از اینکه فیل جونز پیشنهاد پیوستن قرضی از منچستریونایتد به بوردو را رد کرد، بوردو تلاش خواهد کرد تا امروز آخرین تلاش خود را برای تغییر نظر او انجام دهد. به نظر می رسد هنوز برای بوردو دشوار است - گزینه دیگر آندریاس ماکسسو از بروندبی است.


اتلتیک: بارسلونا در آستانه تکمیل قرارداد قرضی اوبامیانگ مهاجم آرسنال است. مشکل اصلی که باید حل شود، پرداخت حقوق حدود 350 هزار پوندی در هفته این بازیکن است.


لیورپول لوئیز دیاز را به خدمت گرفت

لیورپول لوئیس دیاز را از پورتو به خدمت گرفت تا گزینه های دفاعی خود را در روز ماقبل آخر نقل و انتقالات ژانویه تقویت کند.


نیوکاسل برونو گیمارش را جذب کرد

مالکیت عربستانی جدید نیوکاسل با جذب برونو گیمارش، هافبک برزیلی از باشگاه لیون فرانسه به مبلغ 50.1 میلیون یورو (55.8 میلیون دلار) و 20 درصد از ارزش فروش آتی، حرکت مهمی انجام داد. لیون مبلغ انتقال را در وب سایت خود اعلام کرد و نیوکاسل نیز در توییتی اعلام کرد که او قراردادی 4 و نیم ساله امضا کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز