خبرگزاری کار ایران

بابایی و رزاق پور نیم فصل جدا می شوند؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۰۳۸۲

مدت هاست که حرف از جدایی پیمان بابایی در نیم فصل مطرح است.

به گزارش ایلنا، تراکتور روز گذشته به سختی توانست در شیراز بعد از هفته ها ناکامی یک تساوی مقابل فجرسپاسی به دست بیاورد. مسابقه‌ای که کم هم حاشیه نداشت. مدت هاست که خبر می رسد در تراکتور چند دستگی وجود داشته و برخی بازیکنان علیه دیگر بازیکنان این تیم در فضای مجازی کارهایی انجام می دهند که این اقدامات باعث موضع گیری و عصبانیت هواداران در فضای مجازی می شود.

این مسائل ناراحتی‌هایی را به وجود آورده و حتی شنیده می شود برخی بازیکنان این تیم شاید نیم فصل قصد جدایی از این تیم را داشته باشند چرا که از این اتفاقات و شرایطی که برای آنها به وجود آمده به شدت ناراحت هستند.

در این میان مدت هاست که حرف از جدایی پیمان بابایی در نیم فصل مطرح است. بازیکنی که به واسطه برخی مسائل از فوتبال آذربایجان که این بازیکن روزهای خوبی در آنجا داشت، به تبریز برگشت اما رسیدن او به تراکتور یک نیم فصل به طول انجامید و در ماشین سازی ماند. حالا اما قرارداد پیمان که یکی از مهاجمان خوب لیگ در این دو فصل اخیر بوده است، در پایان لیگ بیست و یکم به پایان می رسد و شاید نیم فصل ایستگاه پایانی این بازیکن در تراکتور باشد تا باشگاه هم بخواهد از او بابت این حجم از بدهی هایی که دارد، درآمدزایی داشته باشد.

هرچند که شنیده می شود این بازیکن با توجه به ابراز علاقه ای که به تراکتور دارد علاقه مند به ادامه کارش در این تیم است اما اتفاقات بعد بازی دیروز مقابل فجرسپاسی گویا او را حسابی شاکی کرده است. اینکه روی یک صحنه که او یک موقعیت مقابل دروازه فجر داشت و چرخید ضربه را زد و دروازه بان حریف گرفت، به پیمان بابایی با هشتگ این بازیکن حمله شده است که چرا پاس نداده است. همین مساله سبب شد از شب گذشته هواداران تراکتور با انتشار فیلم های این بازیکن در فضای مجازی و نشانه دار کردن این مورد که می توانسته با پاس دادن به گلزنی توسط این بازیکن کمک کند، حمله کنند.

موضوع گویا از استوری یکی از نزدیکان بازیکن تراکتور شروع می شود که با نشر این مساله که در تیم باندبازی است و بعضی ها به دنبال منافع خودشان هستند تا موفقیت تیم، این جو را علیه برخی بازیکنان قدیمی این تیم از جمله پیمان بابایی شروع کنند. موضوعی که می‌تواند یکی از دلایل احتمالی جدایی بابایی در نیم فصل و انتخاب مقصد جدیدی باشد که مدت‌هاست حرف در مورد آن زیاد است.

در این میان یکی دیگر از بازیکنان تاثیرگذار تراکتور در هفته‌های اخیر که شاید نیم فصل امکان جدایی آن فراهم شود، ابوالفضل رزاق پور است. دفاع چپ سرعتی تراکتور که در این لیگ با ارسال های خوب خودش بارها توانسته به گلزنی تیم کمک کند. رزاق پور که توانسته اعتماد سولدو را هم جلب کند در حالی با تراکتور قرارداد دارد که دو تیم جنوبی و شمالی به دنبال جذب این بازیکن بوده و حتی شنیده می شود برای جذب این بازیکن قرار است به زودی درخواست بدهند. هرچند که رزاق پور دو فصل دیگر با تراکتور قرار دارد و جدایی او با توجه به شرایط این تیم که پنجره اش بسته است سخت و حتی غیرممکن باشد اما شاید باشگاه به واسطه حجم بالای بدهی های این تیم و تسویه کردن آن برای باز شدن پنجره به این انتقال راضی شوند. حتی در این زمینه شنیده می شود یکی از این باشگاه ها حتی راضی هستند که مبلغ مناسبی هم برای دریافت رضایتنامه این بازیکن پرداخت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز