خبرگزاری کار ایران

مهاجرانی: امیدوارم مقابل کره جنوبی نمایش فوق العاده‌ای داشته باشیم / نباید نقش کادرفنی در نتایج را انکار کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۲۱۱۵

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران ابراز امیدواری کرد تیم ملی در بازی فردا به پیروزی برسد.

حشمت مهاجرانی در گفتگو با ایلنا درمورد برتری ایران برابر امارات در مرحله مقدماتی جام‌جهانی قطر گفت: جا دارد به بازیکنان، کادرفنی و اعضای تیم تبریک و خسته نباشید گفت که خیال طرفداران تیم ملی از بابت صعود را با این امتیازات راحت‌تر می‌کنند. درست است که در گروه آنچنان سختی قرار نداریم اما دیدید که حتی امارات هم می‌تواند برای ما دردسرساز باشد و در بازی نزدیک تیم ما را به چالش بکشد.

او ادامه داد: به اعتقادم مقابل عراق خیلی بهتر از امارات بازی کردیم. البته عراق هم مقابل لبنان متوقف شد و نشان داد تیم دردسرساز مرحله گذشته نیست. با این حال لبنان هم می‌تواند برای ما دردسر ایجاد کند. ما دیدارهای تدارکاتی مناسبی نداریم و این بازی‌ها به هماهنگی بیشتر بازیکنان ایران کمک می‌کند. کسب سه امتیاز در این بازی بسیار حائز اهمیت بود.

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران درمورد بازی فردا برابر کره‌جنوبی همچنین گفت: شرایط شرجی بودن آب و هوا مقابل امارات بسیار تیم را اذیت کرد که مشاهده می‌کردید نمی‌توانستند فاز تهاجمی داشته باشند اما در ورزشگاه آزادی دیگر چنین شرایطی وجود ندارد که از این نظر یک امتیاز برای ما محسوب می‌شود.

او اضافه کرد: امیدوارم مقابل تیم ملی کره جنوبی هم نمایش فوق العاده ای داشته باشیم و نوار پیروزی‌های متوالی تیم ملی قطع نشود. کادرفنی فعلی بازیکنان با پتانسیلی را در اختیار دارد که هرکدام از آنها کیفیت‌شان اثبات شده است و البته اینطور هم نیست که فقط از بازیکنان تعریف شود و نقش کادرفنی را نادیده بگیریم؛ به هر شکل کادرفنی هم در این نتایج دخیل است و نباید منکر نقش آنها باشیم. امیدوارم شاهد برتری مقتدرانه از سوی تیم ملی در این بازی نزدیک و حساس باشیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز