خبرگزاری کار ایران

نصرتی: سوریه را دست کم بگیریم تنبیه می‌شویم/ اسکوچیچ ترکیب خودش را پیدا کرده است/ با انتشار فایل صوتی به اعتبار باشگاه تراکتور لطمه زدند

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۵۶۴۴

پیشکسوت فوتبال در مورد شرایط تیم ملی و لیگ برتر صحبت کرد.

محمد نصرتی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد تقابل ایران مقابل سوریه اظهار داشت: فکر می‌کنم این بازی در شروع کار و با توجه به امتیاز میزبانی ایران بازی مناسبی است و ما می‌توانیم با پیروزی در این دیدار شروع مقتدرانه‌ای در این دوره از رقابت‌ها داشته باشیم و با وجود اینکه اصلاً کار راحتی در پیش نداریم ولی به نظرم یک پیروزی خوب در پیش داریم و شروع خوبی در این مسابقات خواهیم داشت.

وی در مورد فهرست نفرات دعوت شده به تیم ملی گفت: انتقادات زیادی را شاید خیلی‌ها به این فهرست وارد باشند ولی به نظر من فهرست خوبی است و حالا به جز چند بازیکن که مصدوم شدند و برخی نفرات مثل سجاد شهباززاده یا محمدرضا اخباری که عملکرد خوبی داشتند و می‌توانستند در فهرست نهایی قرار بگیرند سایر افرادی که شایسته بودند دعوت شدند و ایراد خاصی در این لیست نمی‌بینم. در مورد شهباززاده و اخباری هم ترافیک بازیکنان خوب در پست دروازه و خط حمله زیاد داریم و این هم به نظرم طبیعی است.

پیشکسوت  فوتبال در مورد تیم سوریه توضیح داد: نقطه قوت سوریه خط حمله‌اش است و عمرخربین و عمر سوما ستاره‌های این تیم هستند که خدا را شکر شنیدم عمر سوما این بازی را از دست داده است و همین هم یک پوئن مثبت برای تیم ماست. سوریه تیم فیزیکی و قدرتمندی است و نباید آنها را دست کم بگیریم. در فوتبال روز دنیا دیگر تیم از پیش برنده و تیم از پیش بازنده نداریم و باید با استراتژی وارد زمین شویم تا بتوانیم پیروز شویم.

نصرتی در مورد ترکیب دفاعی مورد نظرش در این بازی گفت: به نظرم اسکوچیچ به ترکیب مورد نظرش در دیدارهای قبلی رسیده است و به جز مصدوم‌ها تغییرات زیادی بعید می‌دانم در ترکیب اصلی وجود داشته باشد. به نظرم زوج شجاع-کنعانی در وسط و صادق محرمی و وحید امیری در کناره‌ها ترکیب دفاعی مورد نظر است.

وی که سابقه حضور در تراکتور را دارد در خصوص اتفاقات و حواشی این باشگاه گفت: واقعاً اتفاقاتی که رخ داده باعث شرم و خجالت است. من نمی‌فهمم یعنی چه که مذاکرات خصوصی با یک بازیکن را ضبط می‌کنند و به بیرون پخش می‌کنند؟ این کار اوج بی اخلاقی و بی احترامی است. من چند سال در تبریز بازی کردم و از کارهایی که خیلی افراد انجام می‌دهند خبر دارم و اگر بخواهم صحبت کنم آبروریزی بزرگی می‌شود. به اعتبار باشگاه تراکتور بیشتر از این لطمه نزنید.

نصرتی در پایان در خصوص نقل و انتقالات لیگ برتر و اینکه چه تیمی بهتر عمل کرده توضیح داد: من فکر می‌کنم هر سه تیم مدعی استقلال و پرسپولیس و سپاهان خوب کار کردند. در این میان استقلال بابت از دست دادن ستاره‌هایش از جمله قایدی خیلی ضرر کرد. قایدی و نوراللهی فصل قبل بهترین بازیکنان لیگ بودند که جفتشان به امارات رفتند. بخواهیم فقط نقل و انتقالات را در نظر بگیریم شاید تیم سپاهان بهتر عمل کرده باشد ولی در کل با توجه به داشته‌های تیم ها بازهم بهترین تیم در حال حاضر پرسپولیس است و با این شرایط قهرمانی ششم پرسپولیس در پیش است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز