خبرگزاری کار ایران

نفرزاده : مدیران باشگاه خاتم اردکان بازیکن - اسپانسر جذب کرده بودند / چک های مرا پس بدهید

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۲۹۹۳

سرمربی سابق تیم والیبال خاتم اردکان می گوید: مدیران باشگاه خاتم بدون هماهنگی سرمربی یک بازیکن جذب کردند که این بازیکن قرار بود توسط برخی ارتباطات پول آوری میلیاردی برای باشگاه داشته باشد!

فرهادنفرزاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا ، با بیان اینکه من هیچ وعده ای نسبت به جذب اسپانسر به مدیران باشگاه خاتم ندادم،بیان کرد: یک خبرنگار که به برخی از آقایان نزدیک است اقدام به شیطنت رسانه ای کرد اما اطلاعات درستی نداشت ، تیم خاتم در برهه ای به مشکل مالی خورد و حتی تمرینات تیم نزدیک بود تعطیل شود و مدیرعامل باشگاه با توجه به سمت اداری که در استان یزد دارد در تهران حضور داشت و دسته چک باشگاه را به همراه خود به تهران برده بود؛ در همان روز یک بنده خدایی که من اصلا شناختی ندارم و خود دوستان اردکانی معرفی کرده بودند حاضر شد مبلغ یک میلیارد تومان در قبال یک‌چک تضمینی به باشگاه قرض دهد.

وی تصریح کرد: بنده پنج فقره چک ۲۰۰ میلیونی بصورت ضمانت به آن آقا دادم و قرار بود پس از بازگشت مدیرعامل باشگاه از تهران چک های من پس داده شود که آقای مدیرعامل پس از بازگشت قسم خورد که در طی فصل چک ها را به بنده پس می دهد که خبری نشد.

سرمربی سابق تیم والیبال خاتم اردکان ادامه داد: برخی آقایان در رسانه ها تیتر میزنند که من قول جذب اسپانسر از شمال کشور را دادم که ماجرا جور دیگری است ؛ یک بازیکن اول فصل در تیم اردکان جذب شد که از پدر این بازیکن قول جذب اسپانسر میلیاردی گرفته شد و به شخص من و کادرفنی فشار می آوردند که در ترکیب ۱۴ نفره تیم به کار گیری شود و ما هم‌مجبورا این کار را انجام میدادیم.

نفرزاده در خصوص نحوه جذب رایکو اشتروگر پاسور مونته گرویی تیم اردکان،گفت: رایکو با نظر من جذب شد اما نیم فصل که من جدا شدم این بازیکن از ۴ باشگاه ایرانی پیشنهاد داشت که باشگاه قبول نکرد ، در پایان هم پول مالیات خود را خودش پرداخت کرد و از قرارداد اولیه خود ۱۶ هزار یورو کمتر گرفت و به کشورش بازگشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز