خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر ایران‌شهر خبر داد:

درخواست همکاری از کشاورزان بلوچستان برای تهیه مواد اولیه «بافت بلوچ»

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۵۲۴

«مدیریت جدید کارخانه به‌منظور تامین آسان مواد اولیه کارخانه طی مذاکراتی با وزارت جهاد کشاورزی استان خواستار جایگزینی کشت پنبه با سایر اقلام کشاورزی مانند هندوانه، علوفه و ذرت شده است.»

عضو شورای شهر ایران‌شهر در استان سیستان و بلوچستان از اقدامات جدید در کارخانه بافت‌بلوچ برای احیای این کارخانه خبر داد.

«عبدالناصر امیریان» به ایلنا گفت: مدیریت جدید کارخانه به‌منظور تامین آسان نهاده‌های اولیه کارخانه طی مذاکراتی با وزارت جهاد کشاورزی استان خواستار جایگزینی کشت پنبه با سایر اقلام کشاورزی مانند هندوانه، علوفه و ذرت شده است.

عضو شورای‌شهر ایرانشهر خاطر نشان کرد: در صورت جایگزین شدن این محصول که ماده اولیه تولیدات کارخانه بافت بلوچ محسوب می‌شود، این کارخانه در زمینه تامین نهاده‌های اولیه صرفه‌جویی کرده و مخارج انتقال نهاده‌ها(پنبه) از سایر مراکز استان، صرف راه‌اندازی دیگر بخش‌های تعطیل شده کارخانه خواهد شد.

امیریان در خصوص روند اقدامات راه‌اندازی مجدد کارخانه بافت بلوچ اظهار داشت: انتصاب مدیریت بومی کارخانه، راه‌اندازی سالن بافندگی و افزودن کاربری‌های جدید چون ایجاد سردخانه ۵۰۰ تنی و کارخانه بسته‌بندی خرما کارخانه در بافت‌بلوچ از آخرین اقدامات برای راه‌اندازی مجدد کارخانه بافت‌بلوچ به‌شمار می‌آید.

عضو شورای اسلامی شهر ایران‌شهر با اشاره به بیکار شدن نزدیک به ۱۸۰۰ کارگر کارخانه بافت‌بلوچ ادامه داد: مدیریت کارخانه با استخدام چند مشاور صنایع از تهران تلاش دارد تا کارگران اخراجی کارخانه دوباره به‌کار گرفته شوند و زمینه برای بازگشت کارخانه به دوران فعالیت طلایی خود فراهم شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز