خبرگزاری کار ایران

روز گذشته اتفاق افتاد:

۱۰۰ کارگر نساجی کاشان در مقابل دفتر نماینده شهرشان تجمع کردند

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۲۸۵

«کارگران در دیدار با نماینده کاشان تاکید کردند که در صورت رفع نشدن مشکلات چندین ساله، ناچارند به همراه خانواده‌های‌شان در سفر به تهران در مقابل سازمان تامین اجتماعی تجمع کنند.»

نماینده کارگران کارخانه نساجی کاشان از تجمع این کارگران در مقابل دفتر نماینده این شهر به‌دلیل آنچه «پاس‌کاری و شانه خالی کردن مسئولان در برطرف کردن مشکلات چندین ساله کارگران» می‌خواند خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارگران معترض که تعدادشان نزدیک به ۱۰۰ نفر براورد می‌شد روز گذشته با تجمع در مقابل دفتر نماینده این شهر در مجلس، خواستار جواب قطعی مسئولان به مشکلات و مطالبات خود شدند.

«محسن رمضانی» نماینده کارگران کارخانه نساجی کاشان در همین رابطه امروز به خبرنگار ایلنا گفت:مطالبه این کارگران دریافت حقوق معوقه، رسیدگی به وضعیت بازنشستگی پیش از موعد کارگران نساجی و پرداخت سنوات بازنشسته شدگان این کارخانه است.

نماینده کارگران نساجی کاشان ادامه داد: کارگران در دیدار با نماینده کاشان تاکید کردند که در صورت رفع نشدن مشکلات چندین ساله، ناچارند به همراه خانواده‌های‌شان در سفر به تهران در مقابل سازمان تامین اجتماعی تجمع کنند.

رمضانی افزود: کارگران با شکایت از دو سال سرگردانی و زندگی در ‌‌شرایط تنگدستی، تأکید کرده‌اند کهصبر و شکیبایی آنان در طول چند سال اخیر در مقابل این بی‌قانونی، برای‌شان عایدی جز پرداخت بیمه اضافی و کار مضاعف نداشته است.

نماینده کارگران نساجی گفت: در تجمع اعتراضی دیروز کارگران، منصوری آرانی نماینده کاشان از کارگران معترض خواست تا روز چهارشنبه در محل بیت‌العباس(مکان مذهبی در کاشان) گرد هم آمده و با تشکیل هیئت امنایی متشکل از ۷-۸ نماینده کارگری به جمع‌بندی نهائی دست یابند.

زمان حل مشکلات معلوم نیست

«عباس‌علی منصوری‌آرانی» که روز گذشته در جمع کارگران معترض حاضر شده بود، امروز به خبرنگار ایلنا در کاشان گفت: بود: درحال حاضر بالغ بر ۴ هزار نفر از کارگران ریسندگی کاشان دچار مشکلات حقوق معوقه و سنوات بوده و هر یک بین ۲۰تا ۵۰ میلیون تومان بابت حقوق معوقه و سنوات طلب دارند.

او افزود:نمی‌توانم زمان خاصی را برای تحقق خواسته آنان اعلام کنمولی مهم تحقق خواسته و مطالبات بحق این کارگران از ۱۵ سال پیش تاکنون است؛ لذا با همکاری مسئولان، وزرا و استاندار اصفهان امیدارم هرچه زو‌تر مشکل این کارگران که از اقشار کم در آمد جامعه هستند برطرف شود.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز