خبرگزاری کار ایران

در دیدار کمالی با شهردار منطقه یک عنوان شد؛

حرکت در راستای توسعه فرهنگی منطقه با اجرای برنامه‌های مشترک سپاه و شهرداری

asdasd
کد خبر : ۹۶۴۷۳۶

در نشست شهردار منطقه یک با جانشین فرماندهی سپاه ناحیه بندرعباس، بر تعاملات فرهنگی بیشتر بین این منطقه و سپاه تأکید شد.

 به گزارش ایلنا از بندرعباس، سرهنگ کمالی‌جانشین فرمانده سپاه ناحیه و سروان شهبازی رئیس بسیج ادارات استان، ضمن حضور در دفتر شهردار منطقه یک با وی دیدار و گفت وگو کردند.

 پطرس ترابی در این نشست با بیان اینکه شهرداری منطقه یک، تاکنون در حوزه های مختلف از جمله در حوزه فرهنگی اقدامات خوبی را انجام داده است، گفت: این آمادگی را داریم که این همکاری و تعاملات به صورت گسترده‌تر ادامه یابد.

ترابی خاطر نشان کرد: حرکت در راستای توسعه فرهنگی منطقه با اجرای برنامه های فرهنگی و مشارکتی با سپاه و بسیج از برنامه های مهم، آینده این منطقه خواهد بود.

وی تعاملات فرهنگی و اجتماعی با بسیج را یکی از ضروریات مهم همه دستگاه‌ها برشمرد و گفت: برای کمک به کمتر شدن معضلات اجتماعی و توسعه فرهنگ اسلامی و حمایت از بسیج از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

 در این نشست سرهنگ کمالی، به همراه سروان شهبازی ضمن قدردانی از آمادگی و حمایت‌های شهرداری منطقه یک بندرعباس، از اقدامات انجام شده در این حوزه نیز تقدیر کردند.

 جانشین فرماندهی سپاه ناحیه یک بندرعباس با اشاره به واقع شدن سپاه ناحیه در حوزه این منطقه، اظهار کرد: با توجه به نیاز به حمایت بیشتر دستگاه از اقدامات فرهنگی انتظار می‌رود این تعاملات هر روز گسترده تر و بیشتر از گذشته شود.

 سرهنگ کمالی ضمن تقدیر از اقدامات شهرداری منطقه یک در حوزه فرهنگی خاطر نشان کرد: بسیج نیز این آمادگی را دارد تا در هر زمان در کنار شهرداری در خدمت رسانی بیشتر به جامعه حضوری پر رنگ تر داشته باشد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز