خبرگزاری کار ایران

اولین تقاطع غیرهمسطح در بندرعباس به بهره‌برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۰۱۴

پل رسالت به عنوان اولین تقاطع غیر همسطح بندرعباس در اولین روز از دهه مبارک فجر با حضور جاسم جادری استاندار هرمزگان، عباس امینی زاده شهردار بندرعباس و دو تن از شهرداران پیشین بندرعباس افتتاح شد.

پل رسالت به عنوان اولین تقاطع غیر همسطح بندرعباس در اولین روز از دهه مبارک فجر با حضور جاسم جادری استاندار هرمزگان، عباس امینی‌زاده شهردار بندرعباس و دو تن از شهرداران پیشین بندرعباس افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، شهردار بندرعباس در آیین افتتاح این پل، گفت: پل رسالت ۴۷۰ متر طول و از سال ۱۳۹۰ کلنگ آن به زمین زده شد. عباس امینی‌زاده افزود: با احداثاین پل مشکلات و گره‌های ترافیکی در محور خیابان امام خمینی به نحو چشم گیری کاهش می‌یابد.

وی اضافه کرد: این پل روگذر رسالت شمالی را به خیابان رسالت جنوبی، منطقه گلشهر جنوبی و هم چنین ساحل پارک دولت وصل می‌کند. شهردار بندرعباس اعتبار تخصیص داده شده به این پروژه را ۷۵ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: این پروژه توسط جهاد نصر کرمان با برآورد ابتدائی ۵۵ میلیارد ریال آغاز و پس از کش و قوس‌های فراوان با ۷۵ میلیارد ریال اعتبار به اتمام رسید.

امینی‌زاده از صبوری و شکیبایی شهروندان بندرعباس به ویژه اهالی محدوده اجرای پل تشکر و از طولانی شدن پروژه عذرخواهی کرد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز