خبرگزاری کار ایران

با مشار‌کت سازمان منطقه آزاد اروند صورت گرفت؛ برپایی اردوی جهادی دندانپزشکی در مینوشهر

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۶۹۰۳

با مشارکت سازمان منطقه آزاد اروند و همت گروه خادمین حیدر کرار (ع) اردوی جهادی دندانپزشکی در درمانگاه امام علی (ع) مینو شهر به مدت ۳ روز برپا شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، حجت الاسلام «علی هوشمندزاده» مدیر اجتماعی و محرومیت زدایی این سازمان، بیان کرد: با مشارکت مدیریت اجتماعی و محرومیت زدایی سازمان منطقه آزاد اروند و همت گروه خادمین حیدر کرار (ع) یک اردوی ۳روزه توسط جهادگران عرصه سلامت در مرکز درمانی امام علی(ع) مینوشهر در حال برگزاری است.
وی افزود: در این رویداد انسان دوستانه، بالغ بر ۴۰ پزشک، همیار پزشک، نیروی جهادی داوطلب و … با همکاری، همدلی و مشارکت به حدود ۷۰۰ نفر از اهالی مینوشهر، مددجویان نهادهای حمایتی و افراد بی بضاعت، خدمات دندانپزشکی سطح ۱و۲ ارائه می‌نمایند.
مدیر اجتماعی و محرومیت‌زدایی سازمان منطقه آزاد اروند، تصریح کرد: در این رشته کمک‌های پزشکی خدماتی همچون ترمیم، عصب کشی، کشیدن دندان و … به صورت رایگان به متقاضیان ارائه می‌شود.
هوشمندزاده یادآور شد: خدمات رسانی این گروه جهادی از ۱۳ لغایت ۱۵ اردیبهشت ماه جاری صورت خواهد گرفت و یک روز پیش از آن نیز، گروه پزشکی با استقرار در این مرکز درمانی، یونیت‌های دندانپزشکی را نصب و آماده‌سازی کرده و از متقاضیان پذیرش شده نیز ثبت نام به عمل آوردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز