خبرگزاری کار ایران

ایلنا گزارش می‌کند:

طرح بروز رسانی مجموعه زنجیره گردشگری کیش در سال 1403 +فیلم

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۹۶۲۱

استفاده از ظرفیت حمل و نقل دریایی و ترکیبی برای حل مشکل کمبود پرواز به کیش

سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش گفت: ستادهای نوروزی در جزیره زیبای کیش از اوایل دی ماه سال جاری با کمیته‌های 14 گانه آغاز به کار کرده‌اند تا در تمامی حوزه‌های گردشگری، فراهم کردن بسترها و شرایط مورد نیاز گردشگران عزیز به خوبی عمل نمایند.

مهدی ادیبان در گفتگو با ایلنا درهفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران گفت: منطقه آزاد کیش پیشران صنعت گردشگری ایران است چرا که تمامی مولفه‌های موثر بر جذب گردشگران از جمله حمل و نقل، اقامت، تفریحات و سرگرمی، غذا و رستوران، مراکز خرید و... را دارا است.

وی ادامه داد: گفتنی است که بهترین و جدیدترین هتل‌ها در جزیره کیش واقع شده است و مسئولان سازمان منطقه آزاد کیش در تلاش هستند تمامی خدمات با محوریت مراکز اقامتی ارتقا پیدا کنند. بنابراین سازمان منطقه آزاد کیش با حضور در این نمایشگاه به ایفای نقش پیشران خود در صنعت گردشگری کشور پرداخته و همچنین جدیدترین دستاوردهای خود را به عموم مردم معرفی می‌کند.

برنامه‌های نوروزی در کیش

ادبیان در رابطه با برنامه‌های نوروزی جزیره کیش افزود: در نوروز 1403 حضور و استقبال گردشگران داخلی همانند سال‌های گذشته خواهد بود و به دلیل تقارن ایام نوروز و ماه رمضان شرایط پذیرایی نیز متناسب با ماه مبارک رمضان مدنظر قرار گرفته است. همچنین جشنواره سنت های نوروزی و رمضانی برای گردشگران ارائه خواهد شد.

هوشمندسازی در گردشگری

وی ادامه داد: موضوع ظرفیت‌های هوشمندسازی در گردشگری نیز مورد دیگری است که سازمان منطقه آزاد کیش با همکاری شرکت بندر و فرودگاه کیش جهت تسهیل ورود گردشگران به جزیره کیش از بندر چارک به آن اهتمام ورزیده است تا گردشگران عزیز با ثبت تاریخ ورود و خروج خود بدون فوت وقت و با برنامه دقیق به سفر خود ادامه دهند.

حمل و نقل ترکیبی

ادیبان در خصوص کاهش پروازها به جزیره کیش تصریح کرد: تعداد پرواز به کیش به دلیل کاهش مجموعه پروازها در آسمان ایران، نسبت به سال گذشته کاهش پیدا کرده است. راه حل و تدبیر سازمان منطقه آزاد کیش برای حل این چالش استفاده از ظرفیت حمل و نقل دریایی و ترکیبی است. نزدیک‌ترین ایستگاه قطار به کیش در 300 کیلومتری آن در بندرعباس واقع شده است. جاده بندر عباس به کیش یکی از زیبا ترین جاده‌های کشور و جاذبه‌های گردشگری محسوب می‌شود و همینطور حمل و نقل دریایی نیز در جزیره جاذبه فراوانی دارد. بنابراین با همکاری آژانس‌ها و فعالان صنعت گردشگری بر حمل و نقل ترکیبی متمرکز هستیم تا این چالش و تهدید را به فرصت تبدیل کنیم.

بروز رسانی خدمات

سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش اظهار داشت: کیش در حوزه گردشگری ظرفیت‌ها و مزیت‌های بی نظیری در جهان دارد. در عین حال با وجود این ظرفیت‌ها، بروزرسانی خدمات و تنوع بخشی به جاذبه‌ها و تفریحات در راس برنامه‌های معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش قرار گرفته است. این بروز رسانی مشخصا در حوزه خدمات اقامتی و هتل‌ها متمرکز است. علاوه بر بازسازی و نوسازی برخی هتل‌ها، پروژه‌های جدید هتلی مطابق با استانداردهای نوین جهان به بهره برداری رسیده و در ردیف بهترین و جدیدترین فناوری هتلی جهان قرار دارند. در نهایت امیدواریم با همکاری کیشوندان و سرمایه گذاران همچون همیشه پیشگام در صنعت گردشگری کشور باقی بمانیم.  

 

حجم ویدیو: ۱۲.۱۰M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۳:۲۴ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز