خبرگزاری کار ایران

«منطقه آزاد اروند» میزبان اولین المپیاد ورزشی کارکنان مناطق آزاد کشور

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۲۶۲۰

معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد اروند از میزبانی نخستین المپیاد ورزشی کارکنان مناطق آزاد کشور در این منطقه خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، «عبدالرضا ارسطو» معاون توسعه مدیریت این سازمان با بیان اینکه هدف از برگزاری این مسابقات ایجاد نشاط، شادابی و توسعه فرهنگ ورزش در میان کارکنان مناطق است، بیان کرد: این مسابقات به صورت دوره‌ای هر ساله به میزبانی یکی از مناطق آزاد کشور برگزار خواهد شد که میزبانی نخستین دوره آن به منطقه آزاد اروند رسید.

وی با بیان اینکه آغاز این مسابقات همزمان با فرارسیدن ایام دهه مبارک فجر خواهد بود، گفت: افتتاحیه این مسابقات روز دهم بهمن ماه جاری در سالن ورزشی کوثر آبادان برگزار می‌شود.

معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد اروند، تصریح کرد: به‌منظور کاهش هزینه‌ها و جلوگیری از مخارج سنگین یک رویداد ورزشی و عدم تمرکز منابع سازمانی توسط منطقه میزبان، تمامی هزینه‌های مربوط به اسکان، پرواز و ایاب و ذهاب، توسط شرکت‌کنندگان تأمین خواهد شد و هر منطقه نسبت به تامین منابع مورد نیاز خود اهتمام خواهد ورزید.

ارسطو خاطرنشان کرد: این المپیاد در دو بخش آقایان و بانوان و در رشته‌های فوتسال، والیبال، تنیس روی میز، شطرنج و دارت برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: ضمن اینکه در طول این رقابت‌ها، برنامه‌های ویژه‌ای همچون تورهای گردشگری و بازدید از اماکن دیدنی و بازارهای منطقه آزاد اروند برای کارکنان مناطق آزاد با رویکرد جاذبه‌ها و ظرفیت‌های توریستی اروند، در نظر گرفته شده است.

معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد اروند، خاطرنشان کرد: این مسابقات در پایان دهه مبارک فجر، با اهدای جوایز، مدال و کاپ به نفرات و تیم‌های برتر به کار خود پایان خواهد داد.

بر اساس این گزارش، تیم‌هایی متشکل از کارکنان مناطق آزاد اروند، چابهار، قشم، ماکو، کیش، ارس، انزلی و دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد کشور در قالب تیم‌های ورزشی در این رقابت‌ها شرکت خواهند داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز