خبرگزاری کار ایران

خبر خوش سازمان منطقه آزاد کیش برای بازاریان/ رونق کسب و کارها در کوتاه‌ترین زمان با "مرجان"

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۸۴۸۵

نخستین جلسه کانون اندیشه ورزی "طرح مرجان" با موضوع توسعه و رونق کسب و کارهای کیش برگزار شد

 

به گزارش ایلنا؛ در این جلسه که با حضور مدیرعامل سازمان و برخی اعضای جامعه بازاریان کیش در دفتر مدیرعامل برگزار شد، شناسایی مسائل، راهکارهای کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برای رسیدن به جایگاه آرمانی کیش در رونق کسب و کارها مورد هم فکری قرار گرفت و اعضا با ارائه نظرات و ایده های خود به هم گرایی رسیدند.

هدف از برگزاری این جلسات، شناخت بهتر و ایجاد چشم انداز مشترک میان همه کیشوندان و سرمایه‌گذاران برای دستیابی به نقطه مطلوب کیش است.

اقدام برای طراحی رویدادهای ویژه در قالب تقویم رویدادها و ایجاد جذابیت برای گردشگران و کیشوندان هم از دیگر خروجی های این جلسه بود که مقرر شد جامعه بازاریان و دبیرخانه طرح مرجان در این راستا اقدامات لازم را به انجام رسانند. مدیرعامل سازمان هم در پایان با اشاره به اهمیت جامعه کسبه و جایگاه ویژه آنان در اقتصاد و جامعه کیش قول داد هر چه در توان دارد برای حمایت از فعالیت ها نوآورانه انجام دهد و از ظرفیت های قانونی سازمان در این مسیر دریغ نکند.

در پایان این جلسه مقرر شد طراحی زنجیره ارزش توسعه و رونق کسب و کارهای کیش در دستور کار دبیرخانه طرح مرجان قرار گیرد. جامعه بازاریان کیش هم با همفکری اعضا و کسبه محترم نسبت به ارائه دقیق و مستند فرآیندها و مسائل داخلی جزیره در راستای تسهیل توسعه و رونق کسب و کارها اقدام و گزارش را برای مدیرعمل سازمان ارسال نماید تا در بدنه سازمان و جلسه بعدی کانون اندیشه ورزی مورد بحث قرار بگیرد و با بازطراحی و تسهیل فرآیندها اقدامات موثر، تسریع و تسهیل گردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز