خبرگزاری کار ایران

افزایش پروازها از تهران به مقصد جزیره کیش و بالعکس

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۱۲۳۲

مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش از افزایش تعداد پروازها از مقصد تهران – کیش - تهران توسط دو شرکت هواپیمایی "وارش" و "چابهار" در راستای ارائه خدمات شایسته به گردشگران و کیشوندان خبر داد.

 

به گزارش ایلنا؛ عزت اله محمدی با بیان این خبر گفت: با تاکید مدیرعامل سازمان و پیگیری های شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش و همکاری شرکت های هواپیمایی از روز سه شنبه ششم تیرماه یک سورتی پرواز به صورت روزانه از تهران به مقصد کیش و بالعکس توسط "شرکت هواپیمایی وارش" انجام خواهد شد.

محمدی همچنین از افزایش خدمات پروازی توسط "شرکت هواپیمایی چابهار" در این مسیر هوایی همزمان با عید سعید قربان خبر داد و اظهار داشت: این شرکت علاوه بر پروازهای خود نسبت به افزایش یک سورتی پرواز در مسیر تهران – کیش و بالعکس از روز پنجشنبه هشتم تیر اقدام کرده است.

مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش گفت: شرکت هواپیمایی چابهار از هفته آینده، روزهای یک شنبه نیز در مسیر تهران به مقصد کیش و بالعکس افزایش پرواز خواهد داشت و ساکنان و گردشگرانی که قصد سفر در این مسیر را دارند می توانند از طریق دفاتر و آژانس های هواپیمایی نسبت به تهیه بلیط اقدام کنند.

به گفته محمدی در راستای رونق اقتصادی و توسعه گردشگری جزیره کیش رایزنی با مدیران عامل و معاونت های بازرگانی دیگر شرکت های هواپیمایی از جمله کاسپین در حال انجام است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز