خبرگزاری کار ایران

کیشوندان صاحب کارت سلامت می شوند

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۹۴۱۰

رئیس بیمارستان کیش گفت: صدور کارت سلامت، از برنامه این بیمارستان در جهت ارتقا سلامت و در راستای تحقق شعار" کیش بهشت سلامت" است.

به گزارش ایلنا؛  کامران فردوسی رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش با بیان این که کنترل مستمر بر نحوه‌ عملکرد سیستم درمان و ارائه خدمات متناسب به کیشوندان، نیازمند ایجاد یک سیستم هوشمند است؛ تاکید کرد: بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش درصدد است با توجه به سیاست سازمان منطقه آزاد کیش در خصوص ارتقاء سطح بهداشت و درمان، کارت سلامت را برای تمامی ساکنان کیش صادر کند.

وی با اشاره به نزدیک به 80 هزار بیمه گذار تامین اجتماعی در جزیره کیش ادامه داد: رایزنی ها با سازمان تامین اجتماعی برای تعیین ضریب k توافقی خدمات بیمارستانی که نه دولتی و نه آزاد است؛ صورت گرفته که عامل مهم در تسریع صدور کارت سلامت و ارائه خدمات شایسته به بیمه شدگان این سازمان است.

رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش با اشاره به اخذ موافقت اصولی برای تاسیس بیمارستان در ۲۷ سال گذشته و عدم دریافت مجوز بهره برداری اظهار داشت: موقعیت جغرافیایی کیش و عدم اختصاص بودجه دولتی به بیمارستان کیش ایجاب می کند که این بیمارستان بتواند با در نظر گرفتن هزینه کرد کیشوندان و اختصاص یارانه از سوی سازمان منطقه آزاد کیش، با ضریب k مختص بیمارستان‌های بخش خصوصی مجوز بهره برداری خود را دریافت کند.

وی با اشاره به برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت این بیمارستان گفت: مهمترین رکن اساسی در اعتلای بیشتر بیمارستان، جلب اعتماد و رضایت ساکنان و گردشگران است که از زمان تصدی در این مسئولیت در شهریور 1401 در دستور کار بیمارستان قرار گرفت.

رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش ادامه داد: در گام نخست با دعوت از ریاست موسسه ملی تحقیقات سلامت جمهوری اسلامی ایران و کارشناسان این موسسه، ضمن بررسی شاخص های مورد نظر برای ارزیابی بیمارستان، کمی و کاستی های بیمارستان گردآوری شد تا در فاز دوم راه‌حل‌ها و اقدامات اجرایی در راستای افزایش بهره وری و بهینه سازی عملکرد بیمارستان کیش نهایی شود.

کامران فردوسی افزایش 55 درصدی مراجعه به پزشکان عمومی با ثبت 101هزار و 633 مورد در شش ماه دوم سال 1401 نسبت به مدت مشابه در سال 1400 و ضریب 64 درصدی اشغال تخت و رشد نزدیک به 10 درصدی عمل جراحی با ثبت 1626 در این مدت را، گواهی بر اعتماد بیش از پیش مردم به بیمارستان کیش عنوان کرد و اظهار داشت: یکی از برنامه های بلند مدت بیمارستان، جذب گردشگر سلامت از کشورهای منطقه و تبدیل شدن به یکی از الگوها و قطب های گردشگری سلامت کشور است.

رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش با اشاره به گشایش ساختمان جدید اداری به مساحت ۸۷۰ متر مربع و امکان اضافه شدن ۲۴ تخت به بیمارستان بر ضرورت تامین تجهیزات پیشرفته و حضور پزشکان مجرب و متخصص در راستای ارائه خدمات شایسته به ساکنان کیش و گردشگران تاکید کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز