خبرگزاری کار ایران

راه اندازی مرکز ماده 16 ترک اعتیاد در استان مرکزی

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۲۶۶۰

سرپرست اداره‌کل بهزیستی استان مرکزی با بیان اینکه راه‌اندازی مرکز ماده 16 ترک اعتیاد با هدف تأمین مکانی علمی و تخصصی برای درمان معتادان در دستور کار قرار دارد، گفت: راه‌اندازی مرکز ماده 16، برنامه اولویت‌دار این اداره‌کل است و این مرکز از طریق فراخوانی که منتشر شده به زودی راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد زیدوند افزود: تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی متقاضی و واجد شرایط با اولویت افرادی که از کمیسیون ماده 26 اداره‌کل بهزیستی استان مجوز قانونی را کسب کرده و همچنین مجوز مربوطه در زمینه اعتیاد، درمان و بازتوانی معتادین متجاهر را از دبیرخانه دریافت کرده‌اند، می‌توانند برای شرکت در فراخوان اقدام کنند.

وی ادامه داد: متقاضیان برای اطلاع و آگاهی بیشتر از شرایط فراخوان مرکز ماده 16 می‌توانند به معاونت پیشگیری اداره‌کل بهزیستی استان مرکزی و یا به درگاه الکترونیکی بهزیستی استان مرکزی به آدرس «www.behzisti.ir/news/72009» مراجعه کنند.

سرپرست اداره‌کل بهزیستی استان مرکزی با اشاره به اینکه مرکز ماده 16 برای درمان معتادان متجاهر ویژه مردان در شهرستان اراک پیش‌بینی شده است، اظهار داشت: در محل مرکز ماده 16 معتادان متجاهر برای درمان و ترک اعتیاد نگهداری می‌شوند. مدت ماندگاری این افراد در این مرکز در صورت تمدید تا 6 ماه است. 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز