خبرگزاری کار ایران

امام جمعه مهران خبر داد:

مهران آماده پذیرایی ۲۰۰ هزار زائران / توزیع دوازده هزار پرس غذای رایگان

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۰۳۹

با پیگیری‌های انجام شده با کشور عراق، امسال در ایام اربعین، به زائرانی که به صورت انفرادی قصد خروج از مرز مهران و عزیمت به کربلای معلی را دارند، ویزا در شهر مهران داده می‌شود.

ایلنا: امام جمعه مهران از آمادگی کامل این شهر برای پذیرایی از زائران حضرت سیدالشهدا(ع) خبر داد و گفت: حال و هوای شهر مهران برای استقبال از زائران تماشایی است.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین روح الله ولدبیگی، امام جمعه مهران، از آمادگی مردم و مسؤولان این شهر برای میزبانی هرچه باشکوه‌تر از زائران اربعین خبر داد و گفت: حال و هوای شهر مهران برای استقبال از زائران حضرت سیدالشهدا(ع) تماشایی است.

وی با بیان اینکه چهار کمیته برای استقبال از زائران تشکیل شده است، گفت: هم اکنون چند ایستگاه صلواتی در سطح شهر مهران برپا شده و حسینیه‌ها، مساجد و مدارس آماده اسکان و پذیرایی از زائران اباعبدالله الحسین(ع) هستند.

امام جمعه مهران با اشاره به تشکیل کمیته‌های متعدد اعم از فرهنگی، ترابری، تبلیغات و ساماندهی برای همراهی و خروج زائران از مرز، افزود: ایستگاه‌های صلواتی آمادگی طبخ و توزیع رایگان ۱۲ هزار پرس غذا در هر وعده را دارند.

وی یادآور شد: با پیگیری‌های انجام شده با کشور عراق، امسال در ایام اربعین، به زائرانی که به صورت انفرادی قصد خروج از مرز مهران و عزیمت به کربلای معلی را دارند، ویزا در شهر مهران داده می‌شود.

وی با پیش بینی تردد حدود ۲۰۰ هزار زائر در شهر مهران برای عزیمت به عتبات عالیات و خروج بالغ بر ۱۰۰ هزار زائر از مرز مهران، اظهار کرد: مسؤولان تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا زائران در اربعین امسال با هیچ مشکلی مواجه نشوند.

حجت الاسلام والمسلمین ولد بیگی گفت: استقبال از زائران اربعین همزمان با بازگشایی مرز مهران از روز شنبه برای تردد عموم، آغاز شده است و مسؤولان شهرستان و استان تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات بهینه به زائران به کار بسته‌اند که جای تقدیر و تشکر دارد.

امام جمعه مهران گفت: به جز خدماتی که از سوی شهرداری به زائران ارائه می‌شود مانند احداثچهار ایستگاه صلواتی در مسیر تردد زائران، مردم نیز در خیابان‌ها حضور دارند و از زائران با دعوت به خانه‌هایشان پذیرایی می‌کنند.

وی با بیان اینکه مردم مهران نذورات خود را برای اربعین نگه داشته‌اند ابراز کرد: از مردم مه‌مان نواز شهر مهران می‌خواهیم که با توجه به احداثیک ایستگاه صلواتی بزرگ در وسط شهر، تمان نذورات خود برای تقسیم بین زائران به آنجا بیاورند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز