خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس مجلس خبر داد:

نشست نمایندگان با وزیر کار برای حل مشکل بازنشستگان فولاد

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۶۸۱

در جلسه نمایندگان با وزیر تعاون درخصوص حل مشکل بازنشستگان صنعت فولاد کشور تصمیمات خوبی گرفته شده است و مشکل این عزیزان درخصوص پرداخت حقوق ماه‌های باقیمانده از سال و پاداش و عیدی آنها تا پایان سال حل می‌شود.

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به تجمع دو روزه جمعی از بازنشستگان صنعت فولاد کشور مقابل مجلس گفت: پیرو حضور این عزیزان، جمعی از نمایندگان منتخب کل استان‌های کشور برای پیگیری حقوق و مطالبات این افراد با ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دیدار کردند.

به گزارش ایلنا، محمدحسن ابوترابی‌فرد در نشست علنی امروز(چهارشنبه ۶ اسفند) مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور بازنشستگان فولاد مقابل مجلس گفت: پیرو حضور کارکنان و بازنشستگان صنعت فولاد کشور، جمعی از نمایندگان استان‌های مختلف برای پیگیری و حل مشکل این عزیزان با ربیعی دیدار و گفت‌وگو کردند.

نایب‌رئیس مجلس تصریح کرد: در جلسه نمایندگان با وزیر تعاون درخصوص حل مشکل بازنشستگان صنعت فولاد کشور تصمیمات خوبی گرفته شده است و مشکل این عزیزان درخصوص پرداخت حقوق ماه‌های باقیمانده از سال و پاداش و عیدی آنها تا پایان سال حل می‌شود.

وی اضافه کرد: همچنین قرار است در جلسه‌ای با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزرای مربوطه مشکلات بازنشستگان صنعت فولاد کشور به صورت دقیق پیگیری شود.

ابوترابی‌فرد خطاب به تجمع‌کنندگان در مقابل مجلس گفت: عزیزانی که هنوز مقابل مجلس حضور دارند، بدانند نمایندگان آنها از استان‌های مختلف پیگیر حل مشکل آنها و پرداخت حقوق و مطالبات بازنشستگان صنعت فولاد هستند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز