خبرگزاری کار ایران

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران:

مطالبه گری از مأموریت‌های اصلی ستاد امر به معروف و نهی از منکر است

asdasd
کد خبر : ۹۵۶۱۶۸

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران گفت: رویکرد ستاد امر به معروف و نهی از منکر به سمت مطالبه‌گری رفته است .

به گزارش خبرگزاری ایلنا، مهرداد محمدی صبح امروز چهارشنبه در  آستانه حلول ماه محرم و هفته امر به معروف و نهی از منکر  در نشست خبری مطالبه گری را از مأموریت‌های اصلی ستاد امر به معروف و نهی از منکر دانست و اظهار کرد: این موضوع باید سکه رایج بین مردم باشد و همه آحاد مردم به یکدیگر و مسئولان تذکر دهند.

وی افزود: مردم در هر کاری ورود کنند ضریب موفقیت در آن کار بالا می‌رود و در صورتی بی‌تفاوتی حاکم باشد فریضه امر به معروف و نهی از منکر به اهداف بلند خود نخواهد رسید.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران گفت: در رویکرد جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر به جزء مقوله حجاب به موضوعات همچون محیط‌زیست،اقتصاد، مبارزه با فساد و علم و فناوری هم می‌پردازد.

وی یادآوری کرد که با توجه به حجم ورود مسافران و گردشگران به این خطه سرسبز شمال ضرورت پرداختن به محیط‌زیست در این استان الزامی بوده البته همکاری مردم در تحقق این موضوع مهم است.

محمدی خاطرنشان کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر اجرای منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های ابلاغی ایشان در حوزه محیط زیست را در جهت حفظ و نگه داشت محیط زیست مؤثر و مفید می داند.

وی اولویت مهم این ستاد در سال جاری را مبارزه با  کرونا و رعایت بهداشت فردی و اجتماعی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی دانست و گفت: در ماه محرم ضمن اینکه باید برای عزاداری‌ها برنامه‌ریزی کنیم نباید از بیماری کرونا غافل شویم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران ، نهضت حسینی ، مطالبه گری و فرهنگ‌سازی را شعار هفته امر به معروف و نهی از منکر بیان کرد و افزود:فعال شدن تشکل‌های مردمی و نظارت همگانی انتظار این ستاد برای احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر است.

وی به‌روز شمار هفته امر به معروف و نهی از منکر بابیان اینکه رسانه‌ها نقش مهمی در ترویج امر به معروف و نهی از منکر دارند گفت: تعامل رسانه‌ها و ستاد امر به معروف و نهی از منکر  موجب ترویج این فریضه مهم در سطح جامعه خواهد شد.

محمدی با تأکید پراستفاده از ظرفیت نخبگان برای ارائه آموزش‌ها و فرهنگ‌سازی در جامعه افزود: باید از ظرفیت مردمی برای احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر بهره‌گیری کرد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران تصریح کرد: دیدار با خانواده‌های شهدای امر به معروف و نهی از منکر، دیدار با علما، دیدار با نماینده ولی‌فقیه از برنامه‌های مهم ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران در این هفته است.

در این نشست از پوستر مشترک ستاد امر به معروف و نهی از منکر رونمایی شد.

  

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز