خبرگزاری کار ایران

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران:

ترویج روحیه مطالبه گری از رویکردهای مهم ستاد امر به معروف و نهی از منکر است/معروف سال و رونق تولید

asdasd
کد خبر : ۸۰۴۱۸۹

به گزارش خبرنگار ایلنا،خلیل صالحی صبح امروز در نشست با خبرنگاران که به مناسبت هفته امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد با تاکید بر ترویج فریضه امر به معروف و نهی ازمنکر اظهار داشت:

این فریضه از جمله راهکارهایی است که با اجرای صحیح آن توسط آحاد مردم و با حمایت های همه جانبه حکومت، سطح ظاهر جامعه از مظاهر بی دینی پاک می گردد و به نوعی بهداشت روانی در اجتماع برقرار می شود.

وی افزود: رویکرد جدید ما در ستاد آموزش نحوه صحیح امر به معروف و نهی از منکر و همچنین ترویج روحیه مطالبه‌گری و بی تفاوت نبودن در بین مردم از طریق بکارگیری ظرفیت هنر و رسانه و کارهای تبلیغی است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران گفت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر به منظور تقویت فرهنگ مسئولیت پذیری اجتماعی و بی تفاوت نبودن آحاد مردم نسبت به اتفاقات پیرامون خود در جامعه و اتخاذ رویکرد واحد در انجام فعالیت های هفته احیا،عنوان " نهضت حسینی،مطالبه گری و مسئولیت اجتماعی" را به عنوان شعار این هفته برگزیده است.

وی به روز شمار هفته امر به معروف و نهی از منکر اشاره و امر به معروف و نهی از منکر و مطالبه گری را عنوان اولین روز هفته امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد.

صالحی ،امر به معروف و نهی از منکر و مسئولیت اجتماعی و امر به معروف و نهی از منکر و فرهنگ سازی را عناوین دومین و سومین روز از این هفته برشمرد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران عنوان پنجمین روز هفته را امر به معروف و نهی از منکر و رسالت رسانه عنوان کرد و گفت: امر به معروف و نهی از منکر و نظارت همگانی را عنوان ششمین روز از این هفته است.

وی تصریح کرد: روز شنبه 16 شهریور آخرین روز از هفته امر به معروف و نهی از منکر به معروف سال و رونق تولید نامگذاری شده است.

صالحی به برنامه های ستاد استان در این هفته اشاره کرد و گفت: گردهمایی بزرگ ستاد با حضور مسئولان کشوری و استانی در سومین روز از هفته امر به معروف و نهی از منکر و با حضور رئیس سازمان تبلیغات کشور در مجتمع فرهنگی اهل البیت برگزار می شود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره 12 شهید والامقام امر به معروف و نهی از منکر مازندران تجلیل از خانواده های شهدا را از عناوین برنامه های این هفته برشمرد.

صالحی گفت: برگزاری تریبون آزاد با حضور اقشار مختلف جامعه با موضوع امر به معروف مسئولان و کسب روزی حلال را در این هفته خواهیم داشت.

وی ادامه داد: از دیگر برنامه های ستاد در این هفته نشست صاحبنظران و فعالان عرصه فرهنگ و هنر،جهت بررسی و بهره مندی از نظراتشان در خصوص  نقش برنامه های فرهنگی و هنری یومی استان را در ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر استان می باشد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران گفت: اگر در جامعه ای کنترل و نظارت به خوبی صورت نگیرد آن جامعه کم کم  از مسیر اصلی خود خارج خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز