خبرگزاری کار ایران

رئیس مجمع نمایندگان مازندران:

 دستاوردهای انقلاب اسلامی بصورت علمی و پژوهشی تبیین شود

asdasd
کد خبر : ۶۲۹۷۸۱

رئیس مجمع نمایندگان مازندران گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی بصورت علمی و پژوهشی تبیین شود.

به گزارش ایلنا از ساری،عبدالله رضیان شامگاه امروز در جلسه شورای سیاست گذاری و راهبردی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با بیان اینکه در 40 سالگی کارنامه انقلاب اسلامی باید واقعیات جامعه باید به مردم بازگو شود ،اظهار داشت:لازم است دستاوردهای انقلاب اسلامی بصورت علمی و پژوهشی در سطح دانشگاهی مورد توجه قرار گیرد.

رضیان با بیان اینکه اشتغال و معیشت از دغدغه های مهم مردم در جامعه به شمار می آید ،عنوان کرد:اکنون شرایط فعلی جامعه حساس است ،بیشتر نگاه های مردم به سمت و سوی اقتصاد است ازاینرو بایستی با مردم رو راست باشیم .

وی گفت: سیاه نمایی در فضای مجازی از اهداف دشمن است  و هدف اصلی او این است تا مردم را نسبت به نظام جمهوری اسلامی بدبین کند که بایستی این توطئه ها خنثی شود.

رضیان افزود:دشمن برآن شده تا با ترفندهای مختلف درهای  اقتصادی را به روی مردم ببندد ،بنابراین در این شرایط لازم است از آرمان های امام راحل و ارزشهای انقلاب دفاع کنیم.

وی به شعار مقام مقام معظم رهبری با هدف حمایت از تولیدات داخلی اشاره کرد و گفت: تحقق شعار رهبر باید  بصورت عملی در جامعه دیده شود.

نماینده مردم قائم شهر،سوادکوه،سیمرغ و جویبار در مجلس شورای اسلامی به ظرفیت مازندران در حوزه کشاورزی اشاره کرد و افزود: باید تلاش کنیم تا زمینه صادرات محصولات کشاورزی در مازندران افزایش پیدا کند.

سمیه طوسی مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران در ادامه اظهار داشت:نقش زنان به ثمر رساندن انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن در قالب نمایشگاه عکس در مازندران برگزار می شود.

 

وی هنر را یکی از مهمترین ابزار برای معرفی ارزش های انقلاب اسلامی دانست و گفت: همچنین از پتانسیل سازمان های مردم نهاد برای تبیین ارزشهای انقلاب اسلامی بهره گیری کرد.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران بر ضرورت  مردمی کردن برنامه های سالگرد ارتحال امام راحل تاکید کرد و ادامه داد: مطالبات مردم در سطح دانشگاه ها بصورت فنی باید پاسخ داده شود.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز