خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران:

اشتغال‌زایی یکی از مهم‌ترین مزیت‌های حمایت از تولید داخلی است

asdasd
کد خبر : ۶۰۹۸۱۷

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت:اشتغال‌زایی یکی از مهم‌ترین مزیت‌های حمایت از تولید داخلی است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، سید مصطفی موسوی در اولین جلسه شورای معاونین و مدیران شرکت در سال جاری اظهار داشت: محور رهنمودها و سخنرانی‌های مقام معظم رهبری در چند سال اخیر، مسائل اقتصادی بوده و امسال نیز حمایت از کالای ایرانی به‌عنوان شعار سال نام‌گذاری شد که، هم مردم و هم مسئولین، در تحقق آن باید مشارکت و همراهی کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران افزود: با حمایت و خرید کالای ایرانی می‌توانیم چرخ صنعت و تولید را بیشتر به گردش درآوریم و برای جوانان، اشتغال ایجاد نموده و موجبات تقویت و رونق اقتصادی را فراهم کنیم.

موسوی با اشاره به رسالت شرکت شهرک‌های صنعتی که اجرای زیرساخت شهرک‌ها و نواحی صنعتی در جهت استقرار واحدهای تولیدی است خاطرنشان کرد: توانمندسازی واحدهای تولیدی نیز در دستور کار شرکت قرار دارد.

وی تصریح کرد: واحدهای تولیدی نیز باید کیفیت و تولیدات خود را افزایش دهند و با توجه به ذائقه مصرف‌کنندگان، کالا تولید کنند.

موسوی ادامه داد: اشتغال‌زایی یکی از مهم‌ترین مزیت‌های حمایت از تولید داخلی است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران اظهار داشت: نهادینه شدن فرهنگ خرید و استفاده از کالای ایرانی به‌موازات خرید اجناس خارجی می‌تواند نیروی کار ایرانی و سرمایه‌های مردمی را افزایش دهد و توسعه پایدار و مشارکت حداکثری و آگاهانه، در حوزه تصمیم سازی های راهبردی و اقتصادی را فراهم آورد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز