خبرگزاری کار ایران

فرماندار محمودآباد :

هشت سال دفاع مقدس تثبیت استقلال کشور را به ارمغان آورد

asdasd
کد خبر : ۴۰۷۹۶۳

فرماندار محمودآباد گفت : هشت سال دفاع مقدس نمایش دفاع خدامحور و انسان محور در مقابل دشمن ابزار محور و تا دندان مسلح بود که تثبیت استقلال کشور را به ارمغان آورد .

به گزارش ایلنا از محمودآباد ، یحیی یوسف پور روز یکشنبه در جلسه ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس از جایگاه خاصی در فرهنگ عامه جامعه برخوردار است و موجب تثبیت و تضمین استقلال کشور در عرصه بین المللی شد.

وی با اشاره به اینکه هشت سال دفاع مقدس با سایر جنگ ها که غالباً ابزار محور بودند تفاوت بسیاری داشت گفت: در جنگ تحمیلی، جنگ براساس اندیشه الهی و انسانی محور شکل گرفت و بر ما واجب است که ارزشمندی مجاهدان راه ایثار وشجاعت را حفظ کنیم و به نسل بعد انتقال دهیم .

رئیس ستاد گرامیداشت هفته دولت شهرستان محمودآباد تصریح کرد: هشت سال دفاع مقدس موجب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و احیای تفکر جهادی و تولد راهبرد نوین دفاعی انسان محور در جامعه گردید.

فرماندار محمودآباد گفت: مردم غیور و دلاور ایران اسلامی در هشت سال عشق و حماسه نشان دادند که هیچ کشوری جرات و توان حمله به ایران را نداشته و تا پای جان حافظ استقلال و کیان ارضی ایران اسلامی خواهند بود.

یوسف پور با اشاره به فرمایش حضرت علی ( ع ) مبنی بر اینکه هر کس از دشمن غفلت کند حمله دشمن او را از خواب غفلت بیدار خواهد کرد گفت: مهترین نکته در بحث دفاع مقدس عبرت آموزی است چرا که در آن موقع ارتش اوضاع نابسامانی داشته و سپاه در آغاز راه بود بخاطر عدم آمادگی نیروهای مسلح دشمن به ما حمله کرد پس بنابراین باید در هر مقطعی آماده بود تا بتوان از تجاوز دشمن پیشگیری و مقابله کرد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز