خبرگزاری کار ایران

امام جمعه قائم شهر:

امکانات شهرستان قائمشهر با توجه به سرانه جمعیت اندک است

asdasd
کد خبر : ۳۷۰۴۰۳

امام جمعه قائم شهر گفت:امکانات شهرستان قائمشهر در اکثر زمینه ها با توجه به جمعیت، نیازمندی و بازدهی و در مقایسه با شهرهای دیگر بسیار محدود است.

به گزارش خبرنگار  ایلنا از قائم شهر، آیت الله علی معلمی شامگاه دیروز در جلسه هم اندیشی توسعه شهرستان  از حضور پرشورمردم قائم شهر در مراسم بزرگداشت شهید بلباسی قدردانی  کردو این حضور را  درشهرستان بی سابقه خواند.

وی اظهار داشت: اگر به تاریخ نگاه کنیم می بینیم که قائم شهر از گذشته دور و در جریان پیروزی انقلاب به نسبت جمعیتش در مقایسه با شهرهای دیگر حضور مردم در صحنه گسترده تر بود و به همان نسبت که تحرک وجود داشته گرفتاری های بعد از انقلاب همچون نفوذ جریانات و گروهک های سیاسی ی داشت ولی به سرعت توانست خود را یکدست بسازد و یکدست بماند.

معلمی، یکی از معیارها و پتانسل های  قائم شهر، وجود مدیران کلی در سطح استان است که به نسبت جمعیت آمار خوبی است افزود: توقع نداریم به قائم شهر نگاه ویژه تری شود بلکه انتظار داریم  از ضایع شدن حق قائم شهر جلوگیری کنید.

وی با بیان اینکه امکانات شهرستان در اکثر زمینه ها با توجه به جمعیت، نیازمندی و بازدهی و در مقایسه با شهرهای دیگر بسیار محدود است تصریح کرد: مجموعه مدیران ما باید احساس خسارت بکنند چرا که امکانات شهر نسبت به جمعیت آن کم و ناچیز است.

امام جمعه شهرستان قائم شهر در پایان از دو نماینده منتخب مردم در مجلس دهم خواست همدل و همسو باشند و حق و حقوق شهروندان را پیگیری نمایند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز