خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استانداری مازندران در مراسم تودیع و معارفه شهرداران قائم شهر؛

توسعه شهری نیازمند نظر یکسان و یکسوی شورا و شهردار است

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۰۱۰

توسعه شهری، نیازمند نظر یکسان و یکسوی شورا و شهردار است و اگر قرار است اتفاقی در شهر رخ دهد همه باید به مصداق یک تن واحد باشند تا بتوانند شهر را به جایگاه رفیع تر برسانند.

معاون عمرانی استانداری مازندران گفت: اعضای شورای اسلامی قائم شهر، به اتفاق به این تصمیم رسیدند که با انتخاب شهردار با تجربه، گامی بلند در راه توسعه شهرشان بردارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، علی نبییان پیش از ظهر امروز، در مراسم تودیع و معارفه شهردان قائم شهر با بیان اینکه اعضای شورای اسلامی قائم شهر، به اتفاق به این تصمیم رسیدند که با انتخاب شهردار با تجربه، گامی بلند در راه توسعه شهرشان بردارند، اظهار داشت: تودیع و معارفه آیین زیبایی است که در همه ادارات و سازمانها وجود دارد.

وی افزود: توسعه شهری، نیازمند نظر یکسان و یکسوی شورا و شهردار است و اگر قرار است اتفاقی در شهر رخ دهد همه باید به مصداق یک تن واحد باشند تا بتوانند شهر را به جایگاه رفیع تر برسانند.

معاون عمرانی استانداری مازندران خاطر نشان کرد: کمبودهایی که در قائم شهر وجود دارد بر همگان مسجل است و همین امر منجر به انتخاب شهردار جدید گردید.

نببیان، به پروژه های در دست اجرای شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: پروژه تقاطع غیر همسطح سه راه شهید مهدوی، تنها مختص مردم قائم شهر نیست و بدلیل ترانزیتی بودن این مسیر، متعلق به همه ایران است و همه باید با کمک هم راه حلی برای برون رفت از این مشکل به نفع مردم پیدا کنیم.

وی ادامه داد: محور قائم شهر به سوادکوه نیز جزء دغدغه های مردم و مسئولین استان می باشد که با پیگیری های انجام شده امیدواریم تا پایان سالجاری به اتمام برسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز