خبرگزاری کار ایران

استاندارمازندران درگفتگوبا ایلنا:

دانشگاه آزاد آیت الله آملی شهرستان آمل عضو کشور های " D " هشت شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۹۵۳

استاندار مازندران از عضویت دانشگاه آیت الله آملی شهرستان آمل در کشورهای دی هشت خبرداد.

استاندار مازندران از میزبانی دانشگاه آیت الله آملی شهرستان آمل از کشورهای عضو دی هشت در مهر ماه ال آینده خبرداد.

ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران در گفتگو با خبرنگار ایلنا در آمل گفت: امروزه با توجه به اینکه در عصر ارتباطات وفناوری در سطح دنیا هستیم ما باید تلاش کنیم و در امر پژوهش اقداماتی انجام دهیم.
وی تصریح کرد: منابع انسانی بعنوان بزرگترین امر توسعه در سطح دنیا می باشد ودنیا محوری بزرگترین تفکر و محور توسعه است.
استاندار مازندران با بیان اینکه دانشگاه آزاد آیت الله آملی بزرگترین دانشگاه استان حتی کشور می باشد، خاطرنشان کرد: در هفته پژوهش در دانشگاه آزاد واحد آیت الله آملی شهرستان آمل حضور پیدا کردیم و از نزدیک با زیر ساخت ها وامکانات این دانشگاه آشنایی بیشتری پیدا کنیم.
ربیع فلاح از عضویت دانشگاه آیت الله آملی شهرستان آمل به کشور های عضو Dهشت خبرداد و افزود: خوشبختانه اتفاق جدیدی برای کل کشور بویژه استان مازندران رخ می دهد که این دانشگاه بعنوان دانشگاه بین المللی به عضویت کشور های Dهشت در آمد و از مهر ماه سال آینده پذیرش دانشجو خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز