خبرگزاری کار ایران

شهردار شهرستان جویبار اعلام کرد؛

جویبارآماده برگزاری نخستین جشنواره جهانی جویبارپایتخت کشتی ایران

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۷۵۰

در راستای ارج نهادن بهنام وعنوان شهرستان وهویت بخشیبه فعالیت و صیانت از کشتی گیران در عرصه جهانی و گسترش و ترویج فرهنگ پهلوانی و ایجادجریان های فرهنگی نخستین جشنواره جهانی جویبارپایتخت کشتی ایران برگزار می گردد.

لحظه شماری برای برگزاری نخستین جشنواره جهانی جویبارپایتخت کشتی ایران آغاز شد

شهردار شهرستان جویبار در گفتگو با خبر نگار ایلنا با اشاره به اینکه در سال ۹۲ فیلا شهردر جویبار راپایتخت کشتی ایران اعلام کرد گفت: در راستای ارج نهادن بهنام وعنوان شهرستان وهویت بخشیبه فعالیت و صیانت از کشتی گیران در عرصه جهانی و گسترش و ترویج فرهنگ پهلوانی و ایجادجریان های فرهنگی نخستین جشنواره جهانی جویبارپایتخت کشتی ایران برگزار می گردد.

بخشی با بیان اینکه جویبارتنها شهری است که میدان کشتی دارد افزود: در مسابقات اینچوان کره جنوبی کشتی گیران جویباری چهار مدال با ارزش برای تیم ملی ایران به ارمغان آوردند که نشانده تلاش و همیت مردمان و ورزشکاران جویباری دارد.

وی با اعلام این خبر این جشنواره روز های۲۴ و ۲۵ مهر برگزار می شود بیان داشت: ۶ برنامه متنوع دراین دو روز شامل مسابقه اشپزی / مسابقه بادبادک ها و پاراگلایدر / مسابقه عکاسی / مسابقه نقاشی و کاریکاتور / مسابقه شعر و مسابقه ایده برتر اجرا می گردد.

دبیراین جشنواره تصریح کرد: این مراسم با حضور رسول خادم / عباس جدیدی / مجید ترکان / علی رضا دبیر / طالقانی وجهانپهلوان امام علی جبیبی ومسولان کشوری و استانی در منطقه نمونه گردشگری طرح دریا چپکرود جویبار برگزارمی شود.

بخشی بیان کرد تا کنون هیچ حمایتی از اداره کل ورزش جوانان مازندران وبانک ها و موسسه های غیر انتفاعی انجام نشد گفت: این مراسم با اعتبارات شهرستانی در حال اجراست واز تلاش ها ی فرماندار محترم و امام جمعه شهرستان جویبار برای برگزاری این مراسم تشکر و قدر دانی می کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز