خبرگزاری کار ایران

نائب رئیس فدراسیون غریق نجات کشور:

سالانه بیش از ۳۰ میلیون نفر از سواحل دریا استفاده می کنند

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۰۹۳

در ۱۰ سال سابقه هیئت نجات غریق حدود ۶۰ هزار نفرتوسط ناجیان غریق از مرگ حتمی در سواحل شمالی نجات پیدا کردند.

نائب رئیس فدراسیون غریق نجات کشوردر جمع خبرنگاران مستقر در ستاد اجرایی خدمات سفر استان گفت: فدراسیون نجات غریق ایران هم در داخل و هم در خارج از کشور بسیار فعال است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری " بهروز خواجه وندی " با بیان اینکه با توجه به نزدیک شدن به فصل گرما و استفاده مردم از سواحل دریا اظهار داشت: سالانه بیش از ۳۰ میلیون نفراز سواحل دریا استفاده می کنند.

وی با اشاره به اینکه از زمان تاسیس سازمان نجات غریق تا سال ۶۹حدود ۵ هزار منجی غریق در سواحل دریا فعالیت می کردند افزود: با برنامه ریزی و چاپ کتاب و برگزاری کلاسهای سمعی بصری این تعداد به ۱۰۵ هزار نفر رسید.

نائب رئیس و رئیس توسعه نجات غریق غرب آسیا و اقیانوسیه ادامه داد: در حدود ۹۰۰ غواص یک ستاره، دو ستاره و سه ستاره، ۷۰ مدرس غواصی، ۲۱۰ مدرس نجات غریق درجه یک و دو در حال حاضر مشغول فعالیت هستند.

خواجه وندی به برنامه ده ساله این هیئت که به دولت داده شد اشاره کرد و افزود: برای کاهش مغروقین سواحل شمالی کشور برنامه ریزی زیادی پیش بینی شد.

وی از ایجاد مکانهایی برای استفاده افرادی که به سواحل دریای شمال وجنوب سفر میکنند خبر داد و گفت: در ۱۰ سال سابقه هیئت نجات غریق حدود ۶۰ هزار نفرتوسط ناجیان غریق از مرگ حتمی در سواحل شمالی نجات پیدا کردند.

نائب رئیس فدراسیون غریق نجات کشوربه عدم پرداخت بموقع مطالبات منجیان غریق اشاره کرد و گفت: کوتاهی در پرداخت حقوق این عزیزان باعثشد ما تعدادی از منجیان با سابقه را از دست دهیم.

وی اضافه کرد با پیگیری های انجام شده کلیه مطالبات سال ۹۲ناجیان غریق در سال ۹۳ پرداخت می شود.

نائب رئیس فدراسیون غریق نجات کشوربا اشاره به اینکه از نظر سخت افزاری در شرایط خوبی نیستیم گفت: باید تسهیلاتی فراهم شود تا هیئت نجات غریق قبرای خدمات دهی بهترمدرن شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز