خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان ساری اعلام کرد؛

تایید صلاحیت ۷۱ نفر از کاندیداهای انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه ساری و میاندوروذ

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۵۴۰۳

رئیس مرکز حوزه انتخابیه شهرستان‌های ساری و میاندورود گفت: صلاحیت ۷۱ نفر از کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در مرکز حوزه انتخابیه شهرستان‌های ساری و میاندورود تایید شده است.

به گزارش ایلنا، محمدعلی نوبخت در همایش آموزش انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۱۲۰۰شهید شهرستان ساری و تسلیت ایام شهادت جمعی از هم‌وطنان عزیز در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان گفت: صلاحیت ۷۱ نفر از کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در مرکز حوزه انتخابیه شهرستانهای ساری و میاندورود تایید شده است.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان ساری با اجرای دقیق و صحیح قانون و برگزاری انتخاباتی قانون‌مند و باشکوه در جهت تبیین چهار کلید واژه اساسی مقام معظم رهبری یعنی مشارکت، سلامت، امنیت و مراقبت حرکت می‌کنیم، گفت: ۵۴۳ شعبه اخذ رأی در مرکز حوزه انتخابیه شهرستان‌های ساری و میاندورود آمادگی کامل جهت برگزاری انتخاباتی سالم، منظم و قانون‌مند را دارند.

فرماندار شهرستان ساری با اشاره به اینکه به‌دنبال مشارکتِ مشفقانه و حضور آگاهانه مردم در جهت تحقق اصلِ دموکراسی آگاهانه و شرافتمندانه هستیم، افزود: بنا بر فرمایش رهبری معظم انقلاب اسلامی اسلامیت و جمهوریت روح حاکم برکلّیه اصول قانون اساسی ماست و ما نیز در چارچوب اسلامیت و جمهوریت نظام با عدالت محوری، توسعه نشاط و آرامش سیاسی در جامعه و صیانت از حقوق ملت گام برمی داریم‌.

 نوبخت در پایان با بیان اینکه برگزاری همایش‌های تخصصی آموزش برای اعضای هیات اجرایی مرکز حوزه‌های انتخابیه شهرستان‌های ساری و میاندورود زمینه ساز اشرافیت کامل اعضا بر قانون و فرایند انتخابات خواهد شد، گفت: در سه حوزه اصلی آموزشی، راهبردی و اجرایی در این مرکز حوزه انتخابیه اقدامات خوبی جهت برگزاری انتخاباتی باشکوه انجام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز