خبرگزاری کار ایران

مسئول سازمان بسیج رسانه مازندران خبر داد؛

مازندران میزبان چهارمین یادواره شهدای رسانه کشور

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۶۰۱۲

مسئول سازمان بسیج رسانه مازندران گفت: مازندران در ۲۲ آذرماه جاری میزبان چهارمین یادواره 330 شهید رسانه کشور است.

عبدالمهدی حق‌شناس در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، گفت: چهارمین یادواره شهدای رسانه کشور، ۲۲ آذرماه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی بابل برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج رسانه مازندران شمار شهدای رسانه کشور را 330 شهید عنوان کرد و افزود: از این تعداد شهید والامقام 29 شهید مازندرانی هستند.

وی خاطرنشان کرد: از شهدای رسانه؛ شهید «هادی باغبانی» و «شهید محسن فدایی» از شهدای مدافع حرم هستند که شهید باغبانی از استان مازندران است.

حق‌شناس یادآور شد: تاکنون 3 یادواره شهدای رسانه در استان مازندران برگزار شد و چهارمین یادواره نیز با سخنرانی سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور برگزار می‌شود.

وی بابیان اینکه بسیج رسانه با تمام توان برای افزایش سواد رسانه‌ای وارد کارشده و تلاش داریم تا خبرنگاران تراز انقلابی از رسانه‌های مختلف در یک جبهه متحد و منسجم، فعال شوند، گفت: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که به دستور مقام معظم رهبری در دست انجام داریم برگزاری اردوی راویان پیشرفت است که با محوریت تبیین پیشرفت حوزه‌های گوناگون استان با حضور میدانی خبرنگاران و هماهنگی اقشار مختلف بسیج در حال انجام است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز