خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت سیاسی استانداری مازندران خبرداد؛

توزیع گاز مایع یارانه‌ای فقط با ثبت‌نام در سامانه سدف

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۵۴۳۵

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت: هم‌وطنانی که متقاضی دریافت گاز مایع یارانه‌ای هستند، لازم است که در سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی (سدف)؛ سامانه درخواست فراورده‌های نفتی ثبت‌نام کنند.

به گزارش ایلنا، قاسم عزیز زاده گرجی در جلسه بررسی آخرین وضعیت توزیع الکترونیکی گاز مایع بابیان اینکه اکثر افرادی که از گاز مایع استفاده می‌کنند اقشار کم‌درآمد هستند، گفت: ازآنجاکه غالب ماشین‌های قدیمی و فرسوده با استفاده از گاز مایع، چرخ زندگی خود را می‌چرخانند نباید اجازه دهیم مشکلی به مشکلات این قشر افزوده شود.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران افزود: عده‌ای از مردم شریف استان به هر دلیلی مجموعه درآمدزا برای خود ایجاد کردند، باید با توجه به نگاه تنشی و امنیتی برای رفع مشکل این قشر در حوزه تأمین گاز مایع تدبیر شود.

وی با تأکید بر اینکه باید برای ثبت‌نام جهت دریافت گاز مایع اطلاع‌رسانی دقیق و شفاف صورت گیرد، گفت: رسانه‌های مکتوب و مجازی و صداوسیما باید از مردم و فاقدان مجوز و پروانه برای ثبت‌نام در سامانه دریافت گاز مایع دعوت کنند.

گرجی برخورد با افراد فاقد مجوز را مورد تاکید قرار داد و از دستگاه‌های نظارتی خواست نسبت به این موضوع توجه بیشتری داشته باشند.

با توجه به قانون مصوب مجلس شورای اسلامی، همه هم‌وطنانی که متقاضی دریافت گاز مایع یارانه‌ای هستند، لازم است که در سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی (سدف) ثبت‌نام کنند.

متقاضیانی که تاکنون موفق به ثبت‌نام در سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی نشده‌اند به آدرس https://newtejaratasan.niopdc.ir/ مراجعه کنند.

همچنین برای دریافت اطلاع بیشتر به سایت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به آدرس https://www.niopdc.ir/ مراجعه یا با سامانه ارتباط مردمی ۰۹۶۲۷ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز