خبرگزاری کار ایران

فرماندار سپاه ناحیه قائمشهر:

آگاهی بخشی به جامعه، مهمترین وظیفه خبرنگار است

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۵۷۲۹

فرمانده سپاه ناحیه قائمشهر در نشست با خبرنگاران که به مناسبت هفته خبرنگار برگزار شد، 17مرداد را بهانه‌ای دانست تا از قشر زحمت کش خبرنگار قدردانی شود.

به گزارش ایلنا، سرهنگ محمدباقر قزلباش در نشست با خبرنگاران که به مناسبت هفته خبرنگار برگزار شد، 17مرداد را بهانه‌ای دانست تا از قشر زحمت کش خبرنگار قدردانی شود و اظهار کرد: خبرنگاران، همواره پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند. 

سرهنگ قزلباش تصریح کرد: خبرنگاران در میادین مختلف حضور پر رنگ دارند و حرفه آنان به گونه ای است که به دیده شدن دیگران کمک می‌کنند ولی خودشان دیده نمی‌شوند.

وی به نقش خبرنگاران در جنگ سخت اشاره کرد و افزود: خبرنگاران افسران جنگ نرم هستند که با تلاش خود توطئه‌های دشمن یکی پس از دیگری خنثی می‌کنند.

سرهنگ قزلباش با بیان اینکه مقام معظم رهبری در مورد جنگ ترکیبی سخنان بسیاری فرمودند، اظهار کرد: جهاد تبیین، بهترین راه مقابله با جنگ ترکیبی است که باید تلاش کنیم.

وی آگاهی بخشی به جامعه را مهم‌ترین وظیفه خبرنگاران برشمرد و خطاب به خبرنگاران ادامه داد: شما باید پای درد و دل‌های مردم بنشینید، صدای آنها را بشنوید و مشکلات آنان را به گوش مسئولان برسانید.

فرمانده سپاه ناحیه قائمشهر در پایان از اصحاب رسانه خواست تا ظرفیت‌های شهر را شناسایی و به مردم معرفی کنند و با کار گروهی مشکلات مردم را بررسی و مرتفع کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز