خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

برای توسعه استان و تحقق شعار رهبری باید لباس رزم بپوشیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۰۸۰۷

استاندار مازندران بابیان اینکه نخبگان در ارتقای اقتصاد گردشگری استان پای‌کار بیایند گفت: تمام تلاشم این است از اندیشه‌های ناب دانشگاهیان و نخبگان در حوزه اجرا بهره‌گیری کنم.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، سید محمود حسینی پور عصر چهارشنبه در جلسه قرارگاه تولید، دانش‌بنیان، اشتغال آفرینی که در سالن شماره یک استانداری مازندران برگزار شد،  به تشکیل قرارگاه تولید و دانش‌بنیان اشاره کرد و گفت: شانیت این قرارگاه فقط سیاست‌گذاری نیست بلکه باید با راهکارهای اجرایی استان را در حوزه‌های مختلف به‌ویژه در حوزه گردشگری، کشاورزی، صنعت و صادرات ارتقاء دهند.

وی افزود: تمام تلاشم این است از اندیشه‌های ناب دانشگاهیان و نخبگان در حوزه اجرا بهره‌گیری کنم اگر امروز در بین استان‌های کشور موردقیاس قرار بگیریم، فاصله زیادی داریم.

حسینی پور به ظرفیت جزیره میانکاله اشاره کرد و از کارگروه اقتصاد گردشگری خواست در این حوزه ورود پیدا کند که چگونه می‌توان از این ظرفیت عظیم بهره گرفت.

وی اقتصاد گردشگری در استان را با توجه به ظرفیت‌های بی‌نظیر گردشگری صفر اعلام کرد و افزود: با توجه به ظرفیت‌های موجود در این استان می‌توان با استفاده از آن سه استان را اداره کرد.

حسینی پور گفت: اگر این قرارگاه خروجی درستی داشته باشد در آن صورت می‌توانیم ادعا کنیم پیرو رهبری هستیم در این شرایط جنگی باید همه جهادی پای‌کار باشیم و استان مازندران را در حوزه‌های مختلف متحول کنیم.

استاندار مازندران تأکید کرد برای توسعه استان  و تحقق شعار رهبری باید لباس رزم بپوشیم و خروجی این قرارگاه را به الگوی دیگر کشورها تبدیل کنیم البته استفاده از ظرفیت‌های دانش‌بنیان و نخبگان در این عرصه ضروری است.

حسینی پور برگزاری همایش برای احصای استعدادهای نخبگان در استان را ضروری دانست و ادامه داد: برای شکوفایی استان و موفقیت این قرارگاه باید از همه استعدادها و ظرفیت‌ها در استان بهره برد.

وی افزود: این قرارگاه فقط برای تولید، دانش‌بنیان، اشتغال آفرینی راه‌اندازی شده است؛ این مسیر راجریانی، صنفی و سیاسی نکنید.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز