خبرگزاری کار ایران

200 خادم شهدا به زائران مازندران در راهیان نورخدمات‌رسانی می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۱۰۴۳

نصیری از حضور ۲۰۰خادم شهدا برای خدمت رسانی به زائرین شهدا در مناطق عملیاتی جنوب خبر داد و گفت: همچنین علاوه بر اسکان زائرین شهدا، روزانه ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ وعده غذایی ( صبحانه،ناهار و شام) تهیه و بین آنها توزیع می شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، جواد نصیری ضمن ابراز خرسندی از تدبیر ستاد ملی مقابله با کرونا جهت برگزاری اردوهای راهیان نور با رعایت دستور العمل های بهداشتی، گفت: از چندماه گذشته در چند محور پیگیر امورات پشتیبانی از راهیان نور بودیم .

وی افزود: یکی از محورها، مسئله ایاب و ذهاب زائرین بود که با پایانه استان و همچنین معاونت پشتیبانی اردویی جلساتی برگزار کردیم که موضوع جلسات در خصوص قیمت‌ها و ایمنی اتوبوس ها بود.

معاون آماد و پشتیبانی و مسئول کمیته پشتیبانی ستاد راهیان نور سپاه کربلا گفت: مسئولان راهور را در بخش ایمنی اتوبوس ها قبل از حرکت زائرین، پای کار آوردیم همچنین معاونت ایمنی سپاه کربلا هم پای کار آمد.

نصیری افزود: با توجه به اینکه در  چند سال گذشته زیرساختها در مناطق جنوب مورد استفاده قرار نگرفت، جهت بازسازی  مناطق چند دستگاه کامیون و تریلی و امکانات مورد نیاز و همچنین در بحث خوراک، جیره غذای خشک را به سمت مناطق علیاتی جنوب ارسال کردیم.

وی به حضور خادمین شهدا در اردوگاه های شهید جعفرزاده اندیمشک، شهید بلباسی خرمشهر و یادمان شهدای هفت تپه اشاره و بیان کرد: برای خادمینی که در اردوگاه‌های مازندران در حال خدمات رسانی به زائرین هستند ۸ دستگاه اتوبوس برای جابجایی انها در نظر گرفتیم.

نصیری از صنعتی شدن آشپزخانه اردوگاه شهید مدافع حرم محمد بلباسی در خرمشهر خبر داد و افزود: استفاده از این مزیت موجب کاهش دورریز غذا و همچنین بالابردن کیفیت غذا می شود.

وی یادآورشد: با توجه به اینکه عمده اسکان زائرین شهدا در اردوگاه شهید بلباسی خرمشهر و شهید جععرزاده اندیمشک است،  امکانات خوابگاهی مثل پتو،ملحفه و دیگر وسایل لازم را برای زائر فراهم شده است.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز