خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی‌فقیه در مازندران:

مشکلات جامعه ایثارگری گره‌گشایی شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۰۶۷۲

نماینده ولی‌فقیه در مازندران بر حل مشکلات ایثارگران تأکید کرد و گفت: روی ارزشمندی جامعه ایثارگران بیشتر باید کار شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی شامگاه چهارشنبه در دیدار با رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: همان‌طوری که امام راحل فرمودند بنیاد شهید افضل نهاد‌ها است به خاطر اینکه جامعه هدفش افضل انسان‌ها هستند و بزرگ‌ترین کار‌ها را انجام دادند.

وی افزود: به نظر می‌رسد که روی ارزشمندی جامعه ایثارگران بیشتر باید کار شود، خانواده‌های شهیدان باید مقرب‌ترین انسان‌ها در خانواده‌ها باشند، وظیفه ما رسیدگی به گرفتاری‌ها و مشکلات بازماندگان این عزیزان است.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: خانواده‌های شهدا و ایثارگران صبور و قانع‌اند و درهرحال رفع مشکلات معیشتی و پرونده‌ای این‌ها ضرورت دارد، نباید حق‌وحقوق یک خانواده جانباز یا شهید ضایع شود، بعضی هم هزینه زیادی بابت تأمین دارو‌ها صرف می‌کنند که نیاز به توجه دارد.

وی یادآور شد: داشتن روحیه اجتماعی، لازمه مدیران بنیاد شهید است، مدیر در این مجموعه نباید کم‌حوصله باشد، این بخش باید جدی موردتوجه قرار بگیرد، چون جامعه هدف، رنج دوری یا تحمل زجر عزیزانشان را با خود به همراه دارند، درک این احساسات توسط این مدیران لازم است.

آیت‌الله محمدی لائینی گفت: متأسفانه آن‌طور که از مادران شهدا تجلیل می‌شود از همسرانشان تجلیل نمی‌شود، همسران شهدا بعد از شهادت همسرشان در معرض خلأ عاطفی و اقتصادی قرار می‌گیرند و توجه به آن‌ها باید برجسته‌تر شود، امیدواریم خدا به همه آن‌ها صبر و به مسئولان توفیق خدمت بدهد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز