خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استانداری مازندران:

طرح‌های توجیه‌پذیر در استان حمایت می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۷۶۲۱

معاون عمرانی استانداری مازندران گفت: از طرح‌های توجیه‌پذیر و سرمایه‌گذاری در جهت توسعه این استان حمایت می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، رضا علیخانی امروز یکشنبه در آئین تودیعی‌اش در استانداری مازندران مطالبه گری و مدعی‌العموم بودن را نخستین مأموریت معاونت عمرانی اعلام کرد و گفت: حفظ طبیعت و مواهب الهی، معیشت، محیط‌زیست و عمران از دیگر مأموریت‌های این معاونت است.

وی بابیان اینکه برای تحقق این مأموریت از تمامی دستگاه‌های اجرایی و نهادهای استان بهره‌گیری خواهیم کرد و افزود:  انتظار می‌رود همه دستگاه‌ها همسو با برنامه‌های این حوزه فعالیت کنند کارهای خارج از برنامه پذیرفته نمی‌شود.

معاون عمرانی استانداری مازندران، رفع مشکلات و گره‌گشایی در مسیر عمران و آبادانی و نظارت و پیگیری عناوین برنامه‌هایی است که در دستور کار این معاونت قرار دارد.

علیخانی گفت: رعایت قوانین و مقررات و سلامت اداری، شناسایی منابع و امکانات، استعدادها و پتانسیل‌هاو هدایت و همسویی در جهت توسعه همه‌جانبه و رفع مشکلات استان از دیگر برنامه‌های معاونت عمرانی است.

وی جلوگیری از زمین‌خواری و تعرض به منابع طبیعی را مهم‌ترین دغدغه‌ای عنوان کرد که به‌طور جد در این استان پیگیری خواهد شد.

علیخانی تأکید کرد که از طرح‌های توجیه‌پذیر و سرمایه‌گذاری در جهت توسعه این استان حمایت می‌کنیم.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز