خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی‌فقیه در مازندران:

ضرورت ترویج فرهنگ غدیر در بین جامعه و عرصه بین‌الملل

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۶۰۷۲

نماینده ولی‌فقیه در مازندران بر ضرورت ترویج فرهنگ غدیر در بین جامعه و عرصه بین‌الملل تأکید کرد و خواستار همکاری همه دستگاه‌های مرتبط برای برگزاری هرچه بهتر این رویداد بین‌المللی شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی امروز چهارشنبه در جلسه شورای سیاست‌گذاری کنگره غدیر استان ضمن عرض تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت یاد و نام سردار دل‌ها شهید سلیمانی به کنگره بین‌المللی راهکارهای گسترش فرهنگ غدیر و ترویج نهج‌البلاغه اشاره کرد و گفت: این رویداد بین‌المللی باید همانند دیگر رویدادها به یک رویداد فرهنگی جریان ساز و موج‌آفرین در سطح  بین‌الملل تبدیل شود و شاهد خلق آثار ماندگار و بدیع در این زمینه باشیم و بتوانیم به‌واسطه این کنگره، به تبیین بهتر مناقب و فضائل امیر مؤمنان علی(ع) بپردازیم.

وی تقویت زیرساخت‌ها و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود را برای برگزاری این کنگره مهم دانست و افزود:  تمامی کارهای پیش روی این رویداد باید واقع‌بینانه بررسی و در بالاترین سطح برگزار شود.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران گفت: تمهیدات لازم برای هرچه بهتر برگزار شدن این کنگره بین‌المللی اتخاذ شود و همه دستگاه‌های مرتبط با این موضوع پای‌کار باشند.

وی بهره‌گیری از ظرفیت وزارت امور خارجه و جامعه المصطفی را برگزاری این رویداد مهم  دانست و بر ترویج و تبیین فرهنگ غدیر در جامعه و عرصه بین‌الملل تأکید کرد.

آیت‌الله لائینی  به نهم دی روز بصیرت و میثاق مردم با ولایت  اشاره  کرد و گفت: ملت ولایتمدار ایران اسلامی روز فراموش‌نشدنی را در تاریخ انقلاب به یادگار گذاشتند؛ برای برگزاری کنگره غدیر بصیرت، همکاری و همدلی این‌چنینی ضرورت دارد.  

نماینده ولی‌فقیه در مازندران  با تأکید بر اینکه فرهنگ و سیره حضرت علی(ع) باید در متن زندگی ما نمود پیدا کند، خاطرنشان کرد: همچنین فضائل این امام همام باید در بین شیعیان، اهل تسنن و غیرمسلمان ترویج و تبیین شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز