خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آب فاضلاب مازندران خبر داد:

تولید و پخش ۷۵ برنامه تلویزیونی و رادیویی در شرکت آبفای مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۷۳۱

صدا و سیما همکاری و تلاش وافری را در فرهنگ سازی و اطلاع رسانی و بیان مشکلات مردم و ارائه راهکارهای مناسب جهت گذر از بحران داشته است.

مدیرعامل آب فاضلاب مازندران از تولید و پخش ۷۵ برنامه تلویزیونی و رادیویی در شرکت آبفای مازندران خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری، محمد تقی حسین‌زاده در حاشیه نشست با مدیرکل صدا و سیمای مرکز مازندران اظهار داشت: طی قرارداد مشارکتی با صدا و سیمای مرکز این استان ۶۰ برنامه رادیویی در قالب برنامه‌های گلبانگ ساحل پیرامون فرهنگسازی و مدیریت مصرف بهینه آب و ۱۵ برنامه تلویزیونی و فیلم مستند در بخش‌های آبرسانی، جمع آوری و انتقال فاضلاب، کنترل کیفی، خدمات مشترکین، پروژه‌های عمرانی و سرمایه گذاری به مدت ۳۰۰ دقیقه پخش شد.

وی با بیان اینکه در این برنامه‌ها تلاش شد تا به معرفی اهداف، دستاورد‌ها و برنامه‌های آبفای مازندران پرداخته شود افزود: این برنامه‌ها به زبان فارسی بوده و با نظارت دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی تولید شد.

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران ادامه داد: صدا و سیما همکاری و تلاش وافری را در فرهنگ سازی و اطلاع رسانی و بیان مشکلات مردم و ارائه راهکارهای مناسب جهت گذر از بحران داشته است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز مازندران هم در این نشست با بیان اینکه تمام تلاش صدا وسیما براین است که مشکلات مردم را با اطلاع رسانی صحیح و به موقع برطرف کند افزود: اگر برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی به صورت مشارکتی تولید شود با توجه به تجربه‌های خوب همکاران نتایج بسیار خوب و مثبتی خواهیم گرفت.

حمیدی خدمت رسانی به مردم را از دغدغه‌های مهم صدا و سیما اشاره کرد و افزود: سعی شده است اگر نقدی در صدا و سیما انجام می‌شود منصفانه و عالمانه باشد تا برآیندش برای مردم امیدوار کننده باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز