خبرگزاری کار ایران

همزمان با آغاز سال تحصیلی؛

۱۴ مدرسه متوسطه اول میاندرود هوشمندسازی شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۳۵۹

در پروژه مهر امسال ۱۴ مدرسه متوسطه اول هوشمندسازی شدند و تلاش بر این است که همه کلاس های پایه هفتم هر چه زودتر به فناوری هوشمندسازی مجهز شوند.

امسال نیز همچون سال‌های گذشته با تلاش اعضای ستاد پروژه مهر و مدیران مدارس بازگشایی مدار و برنامه‌های آغاز سال تحصیلی به بهترین شکل صورت گرفت.

به گزارش ایلنا از ساری، زین العابدین نوکنده در شورای معاونین گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی ۱۴ مدرسه متوسطه اول هوشمندسازی شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان می‌اندرود بیان داشت: امسال نیز همچون سال‌های گذشته با تلاش اعضای ستاد پروژه مهر و مدیران مدارس بازگشایی مدار و برنامه‌های آغاز سال تحصیلی به بهترین شکل صورت گرفت.

وی با بیان اینکه در پروژه مهر امسال علیرغم محدودیت‌های مالی با مشارکت مردم توانستیم مدارس را برای یک سال تحصیلی دیگر آماده کنیم تصریح کرد: هدف از همه تلاش‌های ستاد پروژه مهر آماده کردن شرایط مناسب برای تعلیم و تربیت دانش آموزان است.

نوکنده دانش آموزان را سرمایه‌های ارزشمند جامعه دانست و تاکید کرد: تعلیم و تربیت صحیح فرصتی مناسب برای استفاده از این سرمایه‌های با ارزش است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان می‌اندرود افزود: در پروژه مهر امسال ۱۴ مدرسه متوسطه اول هوشمندسازی شدند و تلاش بر این است که همه کلاس‌های پایه هفتم هر چه زود‌تر به فناوری هوشمندسازی مجهز شوند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز