خبرگزاری کار ایران

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست مازندران :

متخلفان شکار و صید غیرمجاز در مازندران دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۷۶۹۳

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست مازندران گفت: متخلفان شکار و صید غیرمجاز در شهرستان‌های آمل، نور، کیاسر، ساری، میان‌دورود و بهشهر دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، حسینعلی ابراهیمی کارنامی از دستگیری متخلفان شکار و صید غیرمجاز در مازندران خبر داد و گفت: مأموران یگان حفاظت محیط‌زیست شهرستان آمل در دو مرحله گشت زنی در حوزه‌های استحفاظی و منطقه کوهستانی گزنک بخش لاریجان، رودخانه هراز و رودخانه گرمرود بخش دشت‌سر، ۲ شکارچی غیرمجاز به همراه لاشه یک سر خرگوش و دوقبضه سلاح شکاری (یکی قاچاق) و ۴ صیاد متخلف را به همراه چهار رشته تور ماهیگیری سالیک، ۴۵ قطعه ماهی قزل‌آلا و ۳۳ قطعه بازداشت کردند.

وی بابیان اینکه در مأموریتی دیگر، مأموران یگان حفاظت محیط‌زیست شهرستان آمل با همکاری نیروی انتظامی و حکم قضایی در بازرسی از منزل ۲ شکارچی غیرمجاز، مقداری گوشت کَل و بز وحشی کشف و ضبط کردند افزود: یگان حفاظت محیط‌زیست (سر محیط‌بانی چمستان) شهرستان نور حین گشت زنی در منطقه مرزنده چمستان موفق به دستگیری یک متخلف شکار به همراه یک قبضه سلاح شکاری قاچاق و تعدادی فشنگ شدند.

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست مازندران با اشاره به کشف و ضبط یک قبضه سلاح شکاری و مقداری گوشت شوکا با همکاری مأموران یگان حفاظت اداره پارک ملی کیاسر از منزل شکارچی غیرمجاز (با حکم قضایی) گفت: مأموران یگان حفاظت شهرستان ساری (محیط‌بانی هولار) حین گشت و کنترل اطراف سدّ شهیدرجایی این شهرستان، از صیادان غیرمجاز سه رشته دام ماهیگیری و ۵ قطعه ماهی کشف و ضبط کردند.

ابراهیمی افزود: مأموران یگان حفاظت محیط‌زیست پناهگاه حیات‌وحش دشت ناز شهرستان میاندورود، حین گشت و کنترل و جلوگیری از تخلفات شکار و صید در اطراف این پناهگاه موفق به بازداشت یک شکارچی غیرمجاز به همراه یک قبضه سلاح شکاری و تعدادی فشنگ شدند.

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست مازندران تصریح کرد: مأموران یگان حفاظت محیط‌زیست پاسگاه شهید شاهکومحلی منطقه هزارجریب شهرستان بهشهر، از شکارچیان متخلف ۲ قبضه سلاح شکاری، تعدادی قشنگ و لاشه ۲ رأس خوک در مجاورت زمین کشاورزی و مسیر جاده پابند کشف و ضبط کردند. متخلفان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز