خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان خبر داد؛

اختصاص اعتبارات لازم برای افزایش ظرفیت‌های دامپزشکی این استان

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۷۲۱۴

استاندار لرستان از اختصاص اعتبارات لازم برای افزایش ظرفیت‌های دامپزشکی این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، فرهاد زیویار روز شنبه - بیست دو مهرماه - در جمع مدیران و کارکنان ستاد اداره کل دامپزشکی لرستان، اظهار داشت: دامپزشکی یکی از تشکیلات و سازمان‌های حساس کشور است که مأموریت‌های آن و تأثیرات آن در هیچ دستگاه و تشکیلاتی محقق نمی‌شود.

وی با اشاره به مبارزه با بیماری‌های دامی و مشترک با انسان، سلامت دام، تأثیر در بهداشت جامعه و استانداردهای مربوط به حوزهٔ دام، اظهار کرد: موضوع امنیت مواد غذایی که در صدر نیازهای ضروری بشر قرار دارد یکی از مهم‌ترین مأموریت‌های دامپزشکی است.

استاندار لرستان بر ضرورت افزایش ظرفیت‌های دامپزشکی لرستان به‌عنوان یک سازمان بسیار مهم تأکید کرد و گفت: در جلسات آتی که با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خواهیم داشت با هماهنگی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تلاش می‌کنیم ضمن بررسی مشکلات این سازمان اعتباراتی برای افزایش ظرفیت‌های آن تخصیص داده شود.

زیویار، عنوان کرد: سازمان دامپزشکی باید برنامه‌های بلندمدت بین ۲۰ تا ۵۰ ساله را تدوین کند که در آن علاوه بر تأمین سلامت دام و امنیت مواد غذایی افق‌های تولید ثروت، سرمایه‌گذاری و اشتغال را شامل شود.

وی همچنین به رفع مشکلات کشتارگاه بروجرد اشاره کرد و گفت: باید تلاش کنیم و موانع را برداریم تا ظرفیت‌های دامپزشکی استان در تمامی حوزه‌ها چندبرابر شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز