خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان خبرداد؛

پیگیری و اقدام ویژه برای بهبود وضعیت اشتغال استان

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۷۹۳۳

استاندار لرستان با اشاره به تاکید رئیس جمهور و دولت مبنی بر ضرورت توجه ویژه به بحث اشتغال، بر پیگیری و اقدام ویژه برای بهبود وضعیت اشتغال در استان تأکید کرد.

به گزارش ایلنا، فرهاد زیویار در دیدار با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بر ضرورت توجه ویژه دولت به بحث اشتغال در لرستان تأکید کرد و گفت: با توجه به وضعیت اشتغال در لرستان و یادآوری سوابق و فداکاری‌های مردم این استان در انقلاب، دفاع مقدس و وفاداری مردم لرستان به نظام مقدس جمهوری اسلامی، اجرای طرح توسعه اشتغال در استان گامی برای رونق اقتصادی و اشتغال در استان خواهد بود.

وی تأکید کرد: بهره‌گیری از ظرفیت‌های وزارت کار، سازمان‌ها و شرکت‌های مادر تخصصی تابعه برای کاهش نرخ بیکاری در لرستان ضرورت دارد.

استاندار لرستان سرمایه‌گذاری، توسعه و استفاده از ظرفیت‌های استان را برای کاهش نرخ بیکاری و بهبود اشتغال در این استان را ضروری دانست.

زیویار از وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی برای اجرای طرح توسعه اشتغال و سفر به استان لرستان دعوت کرد.

سید صولت مرتضوی نیز در این دیدار ضمن موافقت و تأیید موارد مطرح شده برای پیگیری این موارد دستور مساعد داد و مقرر شد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به زودی اولین سفر استانی خود را بین استان‌های با آمار اشتغال پایین، به لرستان داشته باشند.

مرتضوی در همین راستا معاون اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را برای اجرای طرح توسعه اشتغال در لرستان مأمور کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز